Word og pludselig nedlukning
Fra : Jan

Dato : 03-03-05 15:06

hej

Når man sidder og skriver i Word og maskinen går ned, er der så ikke noget
med at Word gemmer dokumentet i en eller anden temp fil. og hvor ligger den
isåfald.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 03-03-05 17:02

"Jan" <jdd@skivets.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at Word gemmer dokumentet i en eller anden temp fil. og hvor ligger

Du kan gå i fFunitioner - Indstiller - Filplaceringer og se hvor "Filer til
automatisk gendannelse" er placeret. Men hvis der er gemt en, burde den åbne
den atuomatisk, når Word genstartes.

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-03-05 22:30

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:42273476$0$258$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
til
> automatisk gendannelse" er placeret. Men hvis der er gemt en, burde den

Ja og nej. Det kommer an på hvilken version vi taler om. De nye versioner
gendanner selv, hvis der er noget at gendanne. De gamle lavede en *.bak fil.
Den kunne man så åbne manuelt. Jeg har oplevet enkelte gange, at man kunne
være heldig at finde en tmp fil, hvor nogle af dataene kunne reddes, men det
er nogle år siden, at jeg sidst har været så heldig. Mit indtryk er derfor,
at med de nye versioner gendannes de selv, og hvis ikke det sker, er der nok
ikke noget at gøre.
tmp filer gemmes forskellige steder og især hvis det er win xp er der flere
muligheder.
Men åben Stifinder og marker c-drevet. Tryk F3 så åbner en søgeboks. Søg
efter tmp filer. Der dukker nok en masse op, men man skal så se efter
dato/klokke stemplet, idet den jo gerne skulle være blevet dannet da
computeren gik ned.

Kurt