Uncut.dk
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-03-05 11:06

Hej

Vil lige starte med at rose, uncut er en god side. Men der er noget der lidt
ødelægger mit forhold til dem. Jeg har oplevet dette flere gange, men her er
så en konkret eksempel. Sidder og læser deres nyeste anmeldelser igennem.
Læser anmeldelsen til Fear X, og den roses og får 5 ud af 5. Senere læser
jeg så anmeldelsen af The Machinist, her står der "Netop Hitchcocksk
thriller-stemning spøger overalt i filmen - udover at have 'manden der
kigger på byen gennem regn på rude om natten'-sekvenser (der fx var
drivkraften i den flotte, men tomme Fear X (2003, Nicolas Winding Refn))"
Altså den flotte med tomme fear x, en "tom" film giver man vel ikke 5 ud af
5. Ved godt det er forskellige folk der anmelder, men synes alligevel ikke
helt det hænger sammen, at samme side bedømmer en film så forskelligt.

Men ellers god side.

Mvh. brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : ML-78

Dato : 03-03-05 11:43

Brian, Rikke & Kristian skrev:

> Altså den flotte med tomme fear x, en "tom" film giver man vel ikke 5
ud af
> 5. Ved godt det er forskellige folk der anmelder,

Der har du jo forklaringen.

> men synes alligevel ikke
> helt det hænger sammen, at samme side bedømmer en film så forskelligt.

Hvad skulle man ellers gøre? Finde et gennemsnit mellem de forskellige
anmelderes karakterer? Det ville være ubrugeligt. På Uncut er der ofte
flere der har bedømt samme film, og man kan finde de andres karakterer
angivet under anmelderens bedømmelse. Jeg synes det hænger fint sammen.

> Men ellers god side.

Enig.

ML-78

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-03-05 14:07

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere der har bedømt samme film, og man kan finde de andres karakterer
> angivet under anmelderens bedømmelse. Jeg synes det hænger fint sammen.

det sgu nok bare mig så!!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-03-05 15:20

> det sgu nok bare mig så!!!
hehe.

Ofte (hver gang?) under en anmeldelse kan du under anmelderens navn se
initialer for de andre og deres kasetteantal - så må man jo bare læne sig op
af den man i de fleste tilfælde er enig med

Flot hjemmesdie og noget af det første jeg besøgte på nettet.

Desuden vil jeg råde dig til at maile dem - evt. din mening om emnet her. De
svarer altid og har du en rettelse eller andet ris / ros forholder webmaster
Vang sig altid til det.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight