"Michael Rasmussen" <mir@miras.org> wrote in message
news:pan.2005.03.03.15.34.59.797739@miras.org...
> On Thu, 03 Mar 2005 16:21:35 +0000, Iben Fasterholdt wrote:
>
>> Nu har jeg prøvet det og det virker desværre heller ikke. Også her skal
>> man taste "return" før den går videre og eksekverer næste kodelinie
>>
> Måske noget i denne stil:
> /**
> * @param aFile is an existing file which can be read.
> */
> public void readWithoutBuffer(File aFile) {
> //declared here only to make visible to finally clause
> Reader input = null;
> try {
> //do not use buffering
> //this implementation reads one byte at a time
> input = new FileReader( aFile );
> int data = 0;
> while ((data = input.read()) != -1){
> //do nothing
> }
> }
> catch (FileNotFoundException ex) {
> ex.printStackTrace();
> }
> catch (IOException ex){
> ex.printStackTrace();
> }
> finally {
> try {
> if (input!= null) {
> input.close();
> }
> }
> catch (IOException ex) {
> ex.printStackTrace();
> }
> }
> }
>
> PS. Skriv venligst under det du svarer på. Det gør det nemmere at følge
> debatten.
>
> --
> Hilsen/Regards
> Michael Rasmussen
>
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
>
Hej Michael
Det kunne jeg heller ikke få til at virke, computeren går ikke videre før
jeg har trykket return
Men tak for forslaget.
Håber der kommer andre forslag, da det er ret vigtigt for mig. Det er til
mit Bachelor-projekt og ret vigtigt for brugerne af mit program. Forestil
Jer et spil hvor man skal skrive C eller D i hver omgang, alt efter om man
vil "cooperate" eller "defecte". Når der er mange runder er det ikke så fedt
at skulle trykke på først C eller D og så "return" i hver eneste runde.
Desuden skal jeg også bruge funktionen i starten af mit program til at gå
videre når man har læst "spillereglerne" på skærmen. Her gør det
selvfølgelig ikke så meget at man skal trykke på return, men det gør det i
det forrige problem.
-Iben-