E-Mail
webnoob 5265
Et par spørgsmål vedr. Agent og 40Tude Dia~
Fra : Henning Lund

Dato : 02-03-05 21:18

Hvordan er Dialog i forhold til Agent når der f.eks sker en timeout,
hvis man sætter Agent til at downloade en række filer i et par
nyhedsgruppe, sker det tit at den går i stå, og man er nød til at lede
efter alle filerne for at sætte dem i gang igen, kan Dialog tackle dette
problem?
Jeg ved godt at Kickagent skulle løse problemet, men hvis det er f.eks
fra to grupper man vil hente, så kniber det da den vist kun overvåger 1
gruppe.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Mads

Dato : 02-03-05 21:37

On Wed, 2 Mar 2005 21:18:14 +0100, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

> [...]
>Jeg ved godt at Kickagent skulle løse problemet, men hvis det er f.eks
>fra to grupper man vil hente, så kniber det da den vist kun overvåger 1

Hvis du i Agent markerer de filer du vil hente med "M"
og så bruger "Get Marked Message Bodies" knappen
til at starte download, så forbliver filerne markeret selvom
Agent går i stå, så du behøver ikke lede efter filerne en
gang til. Bare tryl på "Get Marked Message Bodies" knappen
igen og download kører videre.

mvh Mads

Fra : Henning Lund

Dato : 03-03-05 05:51

Mads skrev:
> Hvis du i Agent markerer de filer du vil hente med "M"
> og så bruger "Get Marked Message Bodies" knappen

Ok det var så en måde jeg ikke kendte, men Agent vil stadig gå i stå så
jeg venter og ser om en Dialog ekspert kommer med et bud.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-03-05 07:09

On Wed, 2 Mar 2005 21:18:14 +0100, Henning Lund wrote:

> [...]
> Jeg ved godt at Kickagent skulle løse problemet, men hvis det er f.eks
> fra to grupper man vil hente, så kniber det da den vist kun overvåger 1

For mig lyder det som binære filer. Til det bruger jeg Power-Grab fra
http://www.cosmicwolf.com/

Agent og Dialog er bedst til tekstgrupper

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Henning Lund

Dato : 03-03-05 07:33

Bruno Christensen skrev:

> For mig lyder det som binære filer.

Det er korrekt, det sker at jeg finder noget interessant så jeg kan
bruge, og så er det bare irreterende at skidtet stopper op og man ikke
har fået downloadet det man havde sat igang.

>Til det bruger jeg Power-Grab fra
> http://www.cosmicwolf.com/

Nu er jeg meget glad for Agent og vil nødig skifte så ;o(

Fra : Henning Lund

Dato : 03-03-05 08:16

Bruno Christensen skrev:

> For mig lyder det som binære filer. Til det bruger jeg Power-Grab fra
> http://www.cosmicwolf.com/

Hmmmm kan se at den bare smider det man vil hente i en pærevælling, så
skal man til at sortere filerne efter download, i Agent kan man bare
hente filerne ind og så gemme dem efter eget valg senere.