blind screening i Palads (Spoiler for Bioz~
Fra : Koeffe

Dato : 02-03-05 20:57

Hvilken thriller var det der blev vist til blind screeningen i Palads? Er
der nogen der ved det? (nu bruger jeg bestemt ental. Jeg ved ikke om der har
været flere).

--
Koeffe

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 02-03-05 21:20

Koeffe <graphic.muse@gmail.com> wrote:

> Hvilken thriller var det der blev vist til blind screeningen i Palads? Er
> der nogen der ved det? (nu bruger jeg bestemt ental. Jeg ved ikke om der har
> været flere).

Den 24. januar 2005 var det De Zaak Alzheimer.
http://www.imdb.com/title/tt0374345/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxzZz0xfGxtPTUw
MHx0dD1vbnxmYj11fHBuPTB8cT1hbHpoZWltZXJ8aHRtbD0xfG5tPW9u;fc=2;ft=20;fm=1

Jeg var også til screening 20. september 2004, hvor de viste Harold &
Kumar Go to White Castle.
http://www.imdb.com/title/tt0366551/?fr=c2l0ZT1kZnxteD0yMHxzZz0xfGxtPTUw
MHx0dD1vbnxmYj11fHBuPTB8cT1oYXJvbGQgYW5kIGt1bWFyfGh0bWw9MXxubT1vbg__;fc=
1;ft=20;fm=1

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Steen

Dato : 04-03-05 16:55

Koeffe wrote:

> Hvilken thriller var det der blev vist til blind screeningen i Palads? Er
> der nogen der ved det? (nu bruger jeg bestemt ental. Jeg ved ikke om der
> har været flere).

hvad er blind screening?

Fra : Maria de Francis

Dato : 04-03-05 18:17

"Steen" <steengod@jhotmail.com> skrev i en meddelelse

> hvad er blind screening?
Blind screening er en forevisning af en film, man ikke på forhånd ved noget
om, end ikke titel. Deraf blind. Det er så meningen at der skal gives en
bedømmelse af filmen efterfølgende, som udbyder evt kan vælge at bruge i
markedsføringen af filmen, når den skal have premiere. Og så kan det give et
hint om hvad publikum synes om filmen.

Mvh Maria