Silverlining Lite
Fra : simon

Dato : 25-05-01 15:43

Hej!

Jeg sidder og bokser med et Syquest drev ( Syjet1.5), som ikke vil mounte på
en DT G3.
I support hos Syquest står der, at man skal opdatere Silverlining Lite, som
jeg ikke lige har, til sidste version.
Jeg kan også finde opdateringer til Silverlining Lite, men ikke selve
programmet. Det der Lite plejer at stå for noget, man har fået i nakken et
sted. Kan det tænkes at der burde følge sådan en med drevet? Er der en
behjertet sjæl, der ku' maile mig en?

på forhånd tak

vh simon

Fra : Peter Perlsø

Dato : 25-05-01 17:04

in article 9elr22$d82$1@news.inet.tele.dk, simon at
simonix@post8.nospam.tele.dk wrote on 25/05/01 16:43:

> [...]
> programmet. Det der Lite plejer at stå for noget, man har fået i nakken et
> sted. Kan det tænkes at der burde følge sådan en med drevet? Er der en

Silverlining giver generelt problemer - hvis du kan finde det, så brug
SyQuest Utilities, eller fx. Charismac Anubis - begge er bedre end
Silverlining (det lort).

regards , Peter

- http://haxor.dk - Mac stuff, hax0ring, news... What more do you want?
- http://titancity.com/lib/ - Gør Danmark bedre og billigere!

Fra : Mikael Kern

Dato : 26-05-01 00:41

Peter Perlsø wrote:

> Silverlining giver generelt problemer - hvis du kan finde det, så brug
> SyQuest Utilities, eller fx. Charismac Anubis - begge er bedre end
> Silverlining (det lort).

Hvad med Apples egne drivere/Drive Setup/Diskførstehjælp? Er der
nogen god grund til at bruge andet?
mvh Mikael Kern
--
----------
Mikael Kern - Lighting Cameraman - Steadicam Owner/Operator

Fra : Peter Perlsø

Dato : 26-05-01 22:13

in article 3B0EED51.289EE693@kern.dk, Mikael Kern at kern@kern.dk wrote on
26/05/01 1:40:

> Hvad med Apples egne drivere/Drive Setup/Diskførstehjælp? Er der
> nogen god grund til at bruge andet?
> mvh Mikael Kern

Ja, for førnævnte understøtter ikke SyQuest drev.

Best regards , Peter