Andet multimedie
bentjuul 3670
Skumfiduser til CD-rom'er..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-03-05 17:40

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe sådan nogle selvklæbende skumfiduser
til at sætte ind i en tryksag, så man kan vedlægge en CD-rom?
Det er sådan en lille rund ting der passer ind i hullet på en Cd-rom.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-03-05 21:10

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at sætte ind i en tryksag, så man kan vedlægge en CD-rom?
> Det er sådan en lille rund ting der passer ind i hullet på en Cd-rom.

Jeg har tidligere set dem hos Nierle.de - tjek om ikke de har dem endnu.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-03-05 11:27

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

http://www.nierle10.com/s01.php?sid=PG001006467216666469444666469444&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=aa&bnr=1808-w

Lige præcis dem - tak for hjælpen!

Fra : Christoffer

Dato : 02-03-05 21:18

> [...]
> til at sætte ind i en tryksag, så man kan vedlægge en CD-rom?
> Det er sådan en lille rund ting der passer ind i hullet på en Cd-rom.
Først og fremmest tror jeg ikke det er den helt rigtige gruppe du er kommet,
men vil da komme med et gæt ell. 2 alligevel :)

1. Dobbeltklæbende tape
2. En (oftest gul) masse som blev kaldt "abesnot" -Ihvertfald dengang jeg
gik i folkeskole

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-03-05 11:28

"Christoffer" <christoffer@buur.info> skrev i en meddelelse
> 1. Dobbeltklæbende tape
> 2. En (oftest gul) masse som blev kaldt "abesnot" -Ihvertfald dengang jeg
> gik i folkeskole

Mangler nok lige den finish jeg gerne vil have på det endelige produkt

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 02-03-05 22:18

Kunne en selvklæbende CD-lomme være et alternativ? De fåes hos www.lomax.dk

--
Mvh. Renate

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 03-03-05 11:31

"Renate Jacobsen" <post@renate.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne en selvklæbende CD-lomme være et alternativ? De fåes hos
www.lomax.dk

Nej, det skal være til et omslag hvor de bare sidder "i det fri".