vitaminer
Fra : Peter

Dato : 02-03-05 16:05

Hej jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle der har erfaring med at
tage et vitamintilskud når i er på hård kur over længer tid, jeg tager bare
en "livol multi" vitaminpille med magnesium men er det nok ?

Har haft nogle dage hvor jeg havde nemt til at blive svimmel.

Med Venlig Hilsen

Peter

ps. ved godt at jeg burde spørge min læge men det er også rart at høre fra
nogle med egen erfaring.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 03-03-05 16:26

"Peter" <pc@caspernet.dk> wrote in

> [...]
> nok ?
>
> Har haft nogle dage hvor jeg havde nemt til at blive svimmel.

Så er din kur måske ikke "god nok". Med de doser der findes i Livols
multivitaminpiller, så bliver du ihvertfald ikke overdoseret. Det er
umuligt at sige om du får nok af bestemte vitaminer, for ikke at glemme
mineraler, medmindre at du fortæller om din kost.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 08-03-05 07:10

"Peter" <pc@caspernet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en "livol multi" vitaminpille med magnesium men er det nok ?
>
> Har haft nogle dage hvor jeg havde nemt til at blive svimmel.

Drik mere vand så... muligt det er der skoen trykker...

Mht. vitamintilskud er Livol noget skrammel. Kvalitet koster - også indenfor
kosttilskud. Smut i Matas og køb et ordentligt vitamintilskud som f.eks.
Bisosym Omnimin eller Vitamun....