God DVD weekend :-)
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 25-05-01 14:48

Jeg skal se Close Encounters Of The Third Kind, Crouching Tiger, Hidden
Dragon, og Big Trouble In Little China (med DTS !)

Hvad skal I andre se.......af DVD ?

Thomas

Fra : KNL DtP

Dato : 25-05-01 15:30

> Hvad skal I andre se.......af DVD ?

Jeg regner med at gense:
* The Usual Suspect (i Scanbox's møj-udgave...)
* Se7en (2 disc udgave med DTS)
* En Verden Udenfor....

ellers ligger The Boondock Saints klar sammen med The Mummy...

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 25-05-01 18:15

"KNL DtP" <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> skrev:
> ellers ligger The Boondock Saints klar sammen med The Mummy...

Glæd dig til Boondock Saints... Jeg blev positivt overrasket.

Jeg selv skal hygge mig med den nye Jackie Chan, "The Accidental Spy"...

Mvh.
Peter

--
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse
"The simulacrum is never what hides the truth -

Fra : Ole Kofoed

Dato : 25-05-01 18:42

Peter Bjerre Rosa skrev i meddelelsen <3b0e9300$0$10000
>Jeg selv skal hygge mig med den nye Jackie Chan, "The Accidental
Spy"...

Som jeg kun giver 6/10.

Jeg så "Street Fighter" i aftes, en japansk kung-fu film fra 70'erne med
Sonny Chiba, den var ret underholdene så jeg snupper fortsættelsen
"Return Of The Streetfighter" i aften.

Ellers regner jeg med der bliver tid til "The Dish", "Blood Simple
Directors Cut" og "African Queen" i løbet af weekenden.

Mvh.

Ole

Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 25-05-01 19:27

Skal se Crouching tiger, hidden dragon.. har faktisk allerede set den et par
gange.. på tide at se den igen idag.. :)

/jonas

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 25-05-01 20:09

[snip]
> Jeg skal se Close Encounters Of The Third Kind, Crouching Tiger, Hidden
> Dragon, og Big Trouble In Little China (med DTS !)
>
> Hvad skal I andre se.......af DVD ?

[snip]

Kultfilmen: "Tremors"

Bjørn

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 25-05-01 22:48

"Bjørn Hansen" <bjhansen@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse
> [snip]

>Kultfilmen: "Tremors"
>
> Bjørn

Se det var en god ide. Den tror jeg jeg hopper med på.
Og så har jeg lige set High Fidelity. Og hvis jeg keder mig ind imellem
formel 1 udsendelserne, kan det være jeg nupper de tre musketerer. Pokkers.
Det må snart være på tide at jeg får købt nogle flere af de nye, men VISA
siger at jeg må vente til næste måned

Joakim

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 26-05-01 00:04

[snip]
> Det må snart være på tide at jeg får købt nogle flere af de nye, men VISA
> siger at jeg må vente til næste måned

[snip]

Nå, jeg er ikke den eneste

Bjørn

Fra : Brian Nielsen

Dato : 26-05-01 12:49

Nåh, det er vel ikke så slemt at blive nødt til at gense nogle ældre titler.
Det er vel derfor de er købt? :)

/Brian

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-05-01 13:42

Bjørn Hansen <bjhansen@SLETemail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9emaif$2gkd$1@news.cybercity.dk...

> Kultfilmen: "Tremors"
>
> Bjørn

He he....jeps....Tremors er genial. Michael Gross som skydegal "home
defense" fyr. Lidt anderledes rolle end hvad han lavede i serien Family Ties

Thomas

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 26-05-01 18:30

> He he....jeps....Tremors er genial. Michael Gross som skydegal "home
> defense" fyr. Lidt anderledes rolle end hvad han lavede i serien Family
Ties

> Thomas

Faktisk fungerer Michael Gross forbløffende godt i den rolle. At beskrive
rollen som "lidt anderledes" er vist en underdrivelse

Bjørn

Fra : Rar Morfar

Dato : 27-05-01 22:41

Jeg har set T2: UE i dag!