Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilket program?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 02-03-05 01:24

Hej,

Jeg har nogle digitale billeder hvor jeg primært gerne vil have lavet nogle
gode og spændende rammer omkring. Hvad findes der af software - gerne
freeware, men ikke nogen betingelse

Rammer stort set eneste betingelse.

Torben Brøndum

Fra : emj

Dato : 02-03-05 16:49

On Wed, 2 Mar 2005 01:24:18 +0100, "Torben Brøndum"
<tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote:

>Jeg har nogle digitale billeder hvor jeg primært gerne vil have lavet nogle
>gode og spændende rammer omkring. Hvad findes der af software - gerne
>freeware, men ikke nogen betingelse
>
>Rammer stort set eneste betingelse.

Det er ikke mange svar, du har fået på din forespørgsel.
Du kan bruge en masse programmer til at lave rammer med, lige fra
Word, Works Suite, PictureIt, printerprogrammmer, digitale kamera
programmer og regulære billedbehandlingsprogrammer som f.eks.
PhotoShop Element, PaintShopPro, PhotoShop, Corel Draw osv.

Hvis det er dig selv, der fotograferer digitalt, så anskaf dig et
program som f.eks. PhotoShop Elemant, som dækker dit behov i lang tid
fremover.
Færdige rammer kan du finde på nettet. Søg på "Rammer" eller "Frames"

Hilsen emj

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 02-03-05 19:52

Torben Brøndum skrev:

> Jeg har nogle digitale billeder hvor jeg primært gerne vil have lavet nogle
> gode og spændende rammer omkring. Hvad findes der af software - gerne
> freeware, men ikke nogen betingelse

Ved at bruge din fantasi, kan du skabe rammer omkring dine fotos,
med freeware-programmet FotoFiltre. Programmet er ret godt og let
at gå til.

Bemærk at der, på downloadsiden, kan hentes en dansk sprogprofil.
Prøv programmet. Det er ganske gratis

http://www.photofiltre.com/

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Torben Brøndum

Dato : 02-03-05 22:27

"Svend Erik Bertelsen" <nospam2seb@webspeed.dk> wrote

> [...]
> at gå til.
>
> Bemærk at der, på downloadsiden, kan hentes en dansk sprogprofil.

Det vil jeg prøve (har downloaded) ........husker du præcist hvilkert
menuounkt,
jeg skal bruge for at lave rammer?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : emj

Dato : 02-03-05 23:00

On Wed, 2 Mar 2005 22:27:00 +0100, "Torben Brøndum"
<tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote:

>........husker du præcist hvilkert
>menuounkt,
>jeg skal bruge for at lave rammer?

Din fantasi rækker sørme ikke ret langt
Prøv med Filter/rammer eller Filter/photomaske

Hilsen emj

Fra : Torben Brøndum

Dato : 03-03-05 23:26

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> wrote in message

> Din fantasi rækker sørme ikke ret langt
> Prøv med Filter/rammer eller Filter/photomaske

.......undskyld - men har ikke hentet sprogfilen - nå ........den
(kommentaren) kunne jeg havde
undværet.

Ved du om der findes flere filtre en dem, der er med programmet?

Mange hilsener Torben Brøndum

Fra : emj

Dato : 04-03-05 02:26

On Thu, 3 Mar 2005 23:25:58 +0100, "Torben Brøndum"
<tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote:

>Ved du om der findes flere filtre en dem, der er med programmet?

Nej, men jeg vedm at du kan anskaffe PSP9 og fidne tonsvis af færdige
rammer på nettet til den.
Hilsen emj