WOW købes
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 01-03-05 18:17

Hvor kan det købes henne i Kbh???

Henrik

Fra : Mads

Dato : 01-03-05 19:02

On Tue, 1 Mar 2005 18:16:59 +0100, "Henrik Rasmussen"
<h.rasmussen@telia.com> wrote:

>Hvor kan det købes henne i Kbh???

EB Games har Wings Of War til 299,-

Fra : Diablo

Dato : 01-03-05 19:39

Tror det er World Of Warcraft vi snakker om :)
//Diablo

Fra : bb

Dato : 01-03-05 23:41

>Tror det er World Of Warcraft vi snakker om :)
>//Diablo

Computercity f.eks , men ring før du tager derud

Fra : Mads

Dato : 02-03-05 00:59

On Tue, 1 Mar 2005 19:39:15 +0100, "Diablo" <dk@dk.dk> wrote:

>Tror det er World Of Warcraft vi snakker om :)

Har aldrig hørt om det. :)

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-03-05 03:08

Mads wrote:

> Har aldrig hørt om det. :)

lol

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Mads

Dato : 02-03-05 10:08

On Wed, 2 Mar 2005 03:07:45 +0100, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>lol
>
>-Sune

Ja, det var selvfølgelig en joke, men jeg synes bare at der er
irriterende når folk bruger en forkortelse som f.eks. WOW i
emnelinien, for der er jo adskillige spil med forbogstaverne WOW.
Det er helt fint at forkorte en lang titel nede i teksten, men i
enmelinien burde man skrive den fulde titel, så man ved hvilket
spil der tales om.

mvh Mads ( som spiller masser af WOW. Det er bare et andet
WOW spil )