Taken R2
Fra : Juggernaut

Dato : 01-03-05 18:27

Hejsa.
Jeg har netop købt ovenstående serie til den yderst fornuftige pris af
199,-. Nu har jeg ikke set eller hørt så meget til den herhjemme, og vil
derfor høre hvad I synes? Er det penge ud af vinduet? Det skal lige tilføjes
at jeg er vild med Nærkontakt af 3. Grad.

-Brian

Fra : Mads

Dato : 01-03-05 18:59

On Tue, 1 Mar 2005 18:27:03 +0100, "Juggernaut"
<juggernaut@streetREMOVEbike.dk> wrote:

> [...]
>derfor høre hvad I synes? Er det penge ud af vinduet? Det skal lige tilføjes
>at jeg er vild med Nærkontakt af 3. Grad.

Så vil du også elske Taken. Det er jo næsten en 18 timers
version af NA3G.

Fed serie, men alt for kort.

mvh Mads

Fra : No Humor Man

Dato : 01-03-05 20:59

Mads wrote:

> Så vil du også elske Taken. Det er jo næsten en 18 timers
> version af NA3G.
> Fed serie, men alt for kort.
> mvh Mads
Ja, men den føltes lidt forhastet henimod slutningen... og så gik den
lidt i selvsving: En smule antiklimaktisk. Men ellers en rigtigt
spændende serie, imo.

Hilsen
   Carsten Hedegaard.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Maria de Francis

Dato : 01-03-05 22:17

"Juggernaut" <juggernaut@streetREMOVEbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derfor høre hvad I synes? Er det penge ud af vinduet? Det skal lige
> tilføjes
> at jeg er vild med Nærkontakt af 3. Grad.

Jeg synes den blev mere og mere spændende igennem afsnittene. Da først jeg
blev fanget, efter de først 2 afsnit, var den svær at slippe. Jeg skulle
lige udover den fornemmelse, at det her havde jeg set før.
Jeg kunne godt have brugt flere afsnit af den. Som Mads siger, hvis du er
til NA3G, så vil du klart kunne fornøje dig med Taken.

Mvh Maria

Fra : Juggernaut

Dato : 03-03-05 13:33

"Maria de Francis" <maria_de_francis-slet-@slet.white-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:sZ4Vd.471$1%5.35@news.get2net.dk...

> [...]
> Jeg kunne godt have brugt flere afsnit af den. Som Mads siger, hvis du er
> til NA3G, så vil du klart kunne fornøje dig med Taken.

Jeg takker mange gange for svarene. Nu glæder jeg mig som en lille dreng til
at komme igang med serien :)

-Brian

Fra : Nibbler

Dato : 06-03-05 21:03

må jeg spørge hvor du har købt den for 199kr?

Fra : Kim2000

Dato : 06-03-05 21:15

"> Jeg har netop købt ovenstående serie til den yderst fornuftige pris af
> 199,-. Nu har jeg ikke set eller hørt så meget til den herhjemme, og vil

Jeg kan kun finde den til 599,- kr. og det er for meget til jeg vil købe
den.

Fra : Juggernaut

Dato : 06-03-05 22:43

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> "> Jeg har netop købt ovenstående serie til den yderst fornuftige pris af
>

> Jeg kan kun finde den til 599,- kr. og det er for meget til jeg vil købe
> den.

Den kan købes i TP Musikmarked.

-Brian