Hitman 3 køre ikke flydende??
Fra : Mullan

Dato : 01-03-05 18:02

Hvad kan der være galt her??
Hitman 3 køre ikke flydende....den køre faktisk næsten ikke.

Mit system:

AMD Barton 2500+
512 mb ram
5200FX 128mb

Fra : Diablo

Dato : 01-03-05 19:37

AMD, hvad kan jeg sige

/Diablo

Fra : Mullan

Dato : 01-03-05 20:09

"Diablo" <dk@dk.dk> skrev i en meddelelse news:vD2Vd.366$of2.349@news.get2net.dk...
> AMD, hvad kan jeg sige
>
> /Diablo

Kom nu lige med er seriøst svar....
Om det er AMD eller Intel er der lige fedt!

Fra : Jens Langkniv

Dato : 01-03-05 21:27

> Kom nu lige med er seriøst svar....
> Om det er AMD eller Intel er der lige fedt!

Da jeg købte min maskine, sagde jeg at jeg skulle spille på den, og selvf
lave lidt lektier. Jeg fik af vide, at AMD, var mest til at spille på, mens
Pentium, skulle være mere til en prof. sælger eller sådan noget

Så JEG tror IKKE det er derfor, og min IT lærer siger det samme

Mvh
Henrik

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-03-05 15:51

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Så JEG tror IKKE det er derfor, og min IT lærer siger det samme

Så er han vist ikke for knøv.

/Kenneth Iversen

Fra : Nicolai

Dato : 01-03-05 21:02

> Hvad kan der være galt her??
> Hitman 3 køre ikke flydende....den køre faktisk næsten ikke.
Det er meget nemt at fortælle hvorfor:

> 5200FX 128mb

Derfor.

Fra : Mullan

Dato : 01-03-05 21:21

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse news:4224ca2f$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Det er meget nemt at fortælle hvorfor:

> Derfor.

Det regnede jeg også med.
Hvor lide skal jeg op for det spil køre perfekt??

Fra : Nicolai

Dato : 01-03-05 21:29

> Det regnede jeg også med.
> Hvor lide skal jeg op for det spil køre perfekt??

Markedets bedste køb i øjeblikket er et 6600GT imho.

Men så får du også et kulturchok - se dette link:
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-08.html

Læg mærke til på første graf hvor dit kort ligger - et 6600GT ligger nok på
omkring 50

Taler for sig selv :)

Fra : Mullan

Dato : 01-03-05 22:04

> [...]
> http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-08.html
>
> Læg mærke til på første graf hvor dit kort ligger - et 6600GT ligger nok på

Ja, mit er meget ringe kan jeg se...
Og jeg ved godt at 6600gt er det bedste for pengene lige nu, og hvis man spiller meget.
Men det gør jeg ikke, jeg spiller faktisk ikke særligt meget, det sidste spil jeg spillede for længe siden var Hitman 2.
Så jeg ville godt ha' nøjes med et noget bedre kort end det jeg havde....men til noget mindre end 1500 kr.

Fra : Nicolai

Dato : 01-03-05 22:19

Så find et brugt 5900 eller radeon9800 :) - det er nok dit bedste valg :)

Fra : René Lønstrup

Dato : 01-03-05 22:21

Mullan wrote:
> [...]
> sidste spil jeg spillede for længe siden var Hitman 2. Så jeg ville
> godt ha' nøjes med et noget bedre kort end det jeg havde....men til

Et GeForce4 Ti4200 kan sagtens trække Hitman 3, og kan fås for langt
under 1500 kr (eller har kunnet, jeg har ikke tjekket priserne for
nylig).

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Ivan [7100]

Dato : 02-03-05 00:43

Ti4200 kan sagtens trække Hitman 3, og kan fås for langt
> under 1500 kr (eller har kunnet, jeg har ikke tjekket priserne for
> nylig).

De går for en 300-mand, ca.

Fra : Ivan [7100]

Dato : 01-03-05 22:23

> [...]
> Så jeg ville godt ha' nøjes med et noget bedre kort end det jeg
havde....men til noget mindre end 1500 kr.

Nu spurgte du jo selv om hvad der skulle til.....

Hvad så med at konsultere markedsgrupperne/hardware salgssider..?

Kan vel få et radeon 9800-lignende til omkring 7-800......

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 02-03-05 07:29

Mullan wrote:

> [...]
> sidste spil jeg spillede for længe siden var Hitman 2. Så jeg ville
> godt ha' nøjes med et noget bedre kort end det jeg havde....men til

Har lige testet demoen på et 5200U , og får mellem 20-25 fps. Ikke
imponerende men nok til at det var spilbart, at det så er dødkedeligt efter
min mening er en anden sag :)

Fra : devilman

Dato : 03-03-05 20:09

http://www.fraps.com/

Fra : Mullan

Dato : 05-03-05 07:33

> [...]
> http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-08.html
>
> Læg mærke til på første graf hvor dit kort ligger - et 6600GT ligger nok på

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at købe et 6600GT
Og nu køre spillet bare.

/Mullan