Tjenesten på P3
Fra : Morten Bæk Jensen - ~

Dato : 01-03-05 17:54

Hej

Jeg efterlyser en sang med Tjenesten fra P3. Sangen er en blanding af
Dragoste Din Tei med Ozone og så teksten fra Nick og Jays's En dag tilbage.

Er der nogen der har den eller ved hvor man kan få fat i den.

Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kan hjælpe mig

Fra : Morten

Dato : 01-03-05 19:37

Måske her

http://www.dr.dk/p3/tjenesten/

Mvh Morten
www.TjenPenge.tk

"Morten Bæk Jensen - TenaciousD.dk" <Morten.B.Jensen@privat.dk> skrev i en
meddelelse news:42249e39$0$48687$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Morten Bæk Jensen - ~

Dato : 01-03-05 20:53

Der har jeg tjekket og den er der ikke desværre. der er kun den nye Hvor Blå
Vi er (som også er genial)

Fra : Stig Sørensen

Dato : 01-03-05 22:06

On Tue, 01 Mar 2005 17:54:16 +0100, Morten Bæk Jensen - TenaciousD.dk
wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der har den eller ved hvor man kan få fat i den.
>
> Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kan hjælpe mig

Jeg mener den hedder noget med 'En dragosdag tilbage'

mvh
Stig Sørensen

--
http://www.Billig-Scooter.dk
Debatforum for billige Kina scootere

Fra : Mikkel Skou

Dato : 01-03-05 23:07

> [...]
> tilbage.
>
> Er der nogen der har den eller ved hvor man kan få fat i den.

Jep, som en anden nævner; "En dragosdag tilbage" - og den ligger på cden "Er
der mere citronmåne, dr. bonghår?" som Tjenesten har udgivet.

Mikkel

Fra : Morten Bæk Jensen - ~

Dato : 02-03-05 17:52

Jeg siger mange tak for hjælpen, har fået fat i den nu