Oprette en prof. email!
Fra : Klaus Peterson

Dato : 01-03-05 17:18

Hej

Er der nogen der kender til et emailprogram der kan lave flotte og
professionelle email`s. De programmer jeg har prøvet er kun til, "indsæt
billede, forskellige skrifttyper, farvet baggrund.

Hilsen
Klaus

Fra : John

Dato : 01-03-05 17:32

"Klaus Peterson" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender til et emailprogram der kan lave flotte og
> professionelle email`s. De programmer jeg har prøvet er kun til, "indsæt
> billede, forskellige skrifttyper, farvet baggrund.

Måske dette: http://www.snapfiles.com/get/incredimail.html

Flere: http://www.snapfiles.com/freeware/comm/fwemclients.html

Mere guf: http://majorgeeks.com/download.php?id=10

Mvh John

Fra : Klaus Peterson

Dato : 01-03-05 17:42

> Måske dette: http://www.snapfiles.com/get/incredimail.html
>
> Flere: http://www.snapfiles.com/freeware/comm/fwemclients.html
>
> Mere guf: http://majorgeeks.com/download.php?id=10

Hej John

Incredimail har jeg haft set på, men det er Adware, så jeg gik udenom.
Jeg må se lidt nærmere på dit sidste link. Men på Snapfiles har jeg haft
downloadet de fleste programmer, og det er samme kasse det hele.

klaus

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 17:54

Klaus Peterson skrev:

> Incredimail har jeg haft set på, men det er Adware, så jeg gik udenom.

Du kan da også få en pay version hvor du
ikke får det skrammel med.

--
The Blues Man

Fra : John

Dato : 01-03-05 18:27

> [...]

> Jeg må se lidt nærmere på dit sidste link. Men på Snapfiles har jeg haft
> downloadet de fleste programmer, og det er samme kasse det hele.

Tror jeg gerne. Du kan evt prøve at søge også på shareware.

Her er lidt flere at vælge imellem, desværre er de fleste vistnok shareware:

http://www.tucows.com/mail95_default.html

http://www.download.com/Clients/3150-2367-0.html?tag=dir

Mvh John

Fra : Vagn Christiansen

Dato : 02-03-05 07:48

"Klaus Peterson" <kan_ikke_benyttes@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> professionelle email`s. De programmer jeg har prøvet er kun til, "indsæt
> billede, forskellige skrifttyper, farvet baggrund.

http://home.chello.no/~cato.salid/index.htm

Brug Cicy

http://www.stoneware.dk/

Brug Stones Webwriter 4 som skal registreres men er gratis for private
brugere