Need for speed underground 2?
Fra : Gimmer

Dato : 01-03-05 16:19

Hej.
Jeg har klaret 89%, men der er ikke fere baner jeg kan køre i world map ej
heller flere outruns?
hva så?`
alle hidden shops er også fundet?
vh Gimmer

Fra : JRS -8260

Dato : 01-03-05 16:50

"Gimmer" <Gimmer@(fjernmig)email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg har klaret 89%, men der er ikke fere baner jeg kan køre i world map ej
> [...]

Har du maxet din bil ud alt hvad den kan? Altså med "lir"?

Der kommer jo nye løb når man når bestemte højder i "lir-o-meter"'et

Sad også på et tidspunkt og kunne ikke finde flere løb.. Men da jeg så lige
smed alt lir på min bil (hvilket jeg da egentligt før var ligeglad med,
ville jo bare gi den gas i løb) kom der pludseligt en masse nye løb..

MVH
JRS

Fra : Gimmer

Dato : 02-03-05 13:23

Min bil har 10 Stjerne... den kan ikke komme højere op?
nogle ideer?
vh Gimmer

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 02-03-05 15:32

> Min bil har 10 Stjerne... den kan ikke komme højere op?
> nogle ideer?
> vh Gimmer

Hej .. prøv og skifte til feks en Hummer eller en af de andre lidt klodsede
vogne :), og kør alle de baner der dukker op der, så skulle du på et
tidspunkt få nogle flere til de normale biler :)

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster."
Jay Leno - The Tonight Show

Fra : Gimmer

Dato : 03-03-05 11:43

Hmmm der sker stadig ikke noget!