Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
kan man købe extern grafikkort.
Fra : johnny

Dato : 01-03-05 13:48

der er ikke plads til et grafikkort der kan køre sim2 i min datters
computer.
Hilsen Johnny

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 01-03-05 14:29

> der er ikke plads til et grafikkort der kan køre sim2 i min datters
> computer.

Der må da sidde et gammelt grafikkort som kan tages ud og erstattes med et
nyt i din datters computer?

Mvh

Emil

Fra : FedeDorit

Dato : 01-03-05 15:23

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Der må da sidde et gammelt grafikkort som kan tages ud og erstattes med et
> nyt i din datters computer?
>
> Mvh
>
> Emil

er da ikke sikkert...den kører nok med onboard eller er den så gammel at der
ikke er AGP port i........eller kunne det være en lille flad desktop pc til
kontorbrug...

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 01-03-05 15:42

On Tue, 1 Mar 2005 13:47:48 +0100, "johnny"
<johnnyjorgensen@nakskovnet.dk> wrote:

>der er ikke plads til et grafikkort der kan køre sim2 i min datters
>computer.

specificer det lidt nærmere:

- ingen agp ?
- smalt kabinet for low profile ?
- kun pci slots ?

Hvad giver da skærm billede nu ? onboard ?

Man kan godt finde low profile pci agp kort (og agp) med 32 Mb på
ebay. I DK er de slet ikke udbredt.

mvh

John

Fra : iddqd

Dato : 01-03-05 16:10

johnny wrote:

> der er ikke plads til et grafikkort der kan køre sim2 i min datters
> computer.

Det kan man ikke.

Mvh

Bruno

Fra : johnny

Dato : 01-03-05 19:56

OK.tak.
Det hele er samlet på et stort kort, der er 2 ledige porte men der sidder
nogle store stik så tæt på at de nye grafik kort er for lange. portene
passer godt nok.
Jeg må nok ud og finde en ny computer ,surt den er kun ca.3 år.
Hilsen Johnny.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-03-05 21:47

johnny skrev:

> Jeg må nok ud og finde en ny computer ,surt den er kun ca.3 år.

Start da med at fortælle hvad det er for et bundkort. Vi må kunne finde
nogle oplysninger der kan bringe dig videre...