Mac > Windows netværksproblemer HJÆLP!
Fra : EP Frederiksberg

Dato : 01-03-05 11:41

Hej,

Jeg forsøger at komme på en Windows server 2003 standard fra min Mac med OS
X.3 - det fungerer desværre ikke! Når jeg forsøger at logge ind på serveren
siger den at originalen ikke findes. Er der nogen der kender til problemet
og evt. en løsning.

På forhånd mange tak.
Line

Fra : Henrik Enslev

Dato : 01-03-05 11:42

EP Frederiksberg <elinep@mobilixnetFJERNDETTE.dk> wrote:

> [...]
> siger den at originalen ikke findes. Er der nogen der kender til problemet

Hej Line
Prøv at søge i nyhedsgruppen her efter tidligere tråde om emnet. Jeg
tror du kan finde svar der. Ellers prøv at skrive igen.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : EP Frederiksberg

Dato : 01-03-05 12:47

Hej igen,

Jeg har ikke kunnet finde svar på mit spørgsmål i tidligere indlæg. Min Mac
og styresystem er relativt nyt (PowerBook G4 1Ghz med OS X.3). Derfor kommer
hermed mit spørgsmål igen:

---------------------------

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 01-03-05 12:36

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Hej Line
> Prøv at søge i nyhedsgruppen her efter tidligere tråde om emnet. Jeg
> tror du kan finde svar der. Ellers prøv at skrive igen.

Jeg tror at du skal hente den nyeste UAM fra Microsoft. Jeg sidder
desværre ved en terminal, hvor jeg ikke kan klistre et link ind, men
søg på "uam mac os x" hos Microsoft, og så vil du finde den.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 01-03-05 14:38

> [...]

> siger den at originalen ikke findes. Er der nogen der kender til problemet

Hvad står der /om det/ i console log? Applications -> Utilities ->
Console.