Søger: Cry Baby - Johnny Depp !
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 01-03-05 06:52

Hejsa

Til en kommende pigeaften søger jeg desperat filmen Cry Baby med Johnny Depp
(1990) .. Den er tilsyneladende desværre ikke kommet på DVD endnu - men jeg
kan heller ikke finde den på VHS ! Er der mon nogen, som ved hvor man kan
købe den fra ny? Online, eller måske i små video-bixe rundt omkring i
krogene ?

På forhånd tak

Hilsen Pia

Fra : Plato

Dato : 01-03-05 08:12

> [...]
> men jeg kan heller ikke finde den på VHS ! Er der mon nogen, som ved hvor
> man kan købe den fra ny? Online, eller måske i små video-bixe rundt

Fandt disse links:
http://www.google.dk/search?q=Cry+Baby+vhs&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official

Kopier hele linket over i din browser.

--/Rasmus

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 02-03-05 17:20

> Fandt disse links:
> [...]

Hej Rasmus

Tak, men der havde jeg allerede været -- jeg ville gerne ha' en dansk
version, hvis det var muligt .. men det er det tilsyneladende ikke rigtig
Måske ender jeg med at købe hos Amazon.co.uk

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 03-03-05 18:54

Hej Allesammen

Tak for jeres tips til vores Deppathon

Især tak til Jonas, for hans fine begrundelse for Don Juan de Marco .. hehe
... den er bestemt føjet til listen ... Pirates er selvskreven .. og Sleepy
Hollow har jeg lige købt, så den kommer nok også på programmet..

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Fra : Steen Jensen

Dato : 02-03-05 14:04

Pia Lihme Petersen <PiaFJERN@lihme.com> wrote:

> Den er tilsyneladende desværre ikke kommet på DVD endnu - men jeg
> kan heller ikke finde den på VHS !

Jeg så den på VHS for mange år siden. Ikke noget at skrive hjem om (selv
om jeg er blevet en stor JD-fan sidenhen).
Måske er den ganske enkelt udgået?
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 02-03-05 17:22

> Jeg så den på VHS for mange år siden. Ikke noget at skrive hjem om (selv
> om jeg er blevet en stor JD-fan sidenhen).
> [...]

Hej Steen

Nææh .. måske du har det forkerte køn ? Og vi er nogle piger, som planlægger
intet mindre end en "Deppathon" - Kun en af pigerne har set filmen i
forvejen, og hun siger at Cry Baby er et must i sådan et event -- **GG** Så
vi giver ikke op så let

Hilsen Pia
--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-03-05 19:48

> [...]
> intet mindre end en "Deppathon" - Kun en af pigerne har set filmen i
> forvejen, og hun siger at Cry Baby er et must i sådan et event -- **GG**

Bare I husker at se Benny & Joon. Men der er jo så mange at tage af.

Johnny Depp
http://imdb.com/name/nm0000136/

Mark

Fra : Steen Jensen

Dato : 03-03-05 07:47

Pia Lihme Petersen <PiaFJERN@lihme.com> wrote:

> Og vi er nogle piger, som planlægger
> intet mindre end en "Deppathon"

Så skal I huske at gøre jer selv den tjeneste, at se Chocolat og The
Ninth Gate - det er mine to Depp favoritter!
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : JH

Dato : 03-03-05 10:20

Steen Jensen wrote:

> Så skal I huske at gøre jer selv den tjeneste, at se Chocolat og The
> Ninth Gate - det er mine to Depp favoritter!

Plus Sleepy Hollow, From Hell, Blow og Eddy Wood.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-03-05 11:36

> Så skal I huske at gøre jer selv den tjeneste, at se Chocolat og The
> Ninth Gate - det er mine to Depp favoritter!

I Chocolat har Depp jo kun en mindre birolle. Nok ikke så velegnet til en
Deppathon.

Mark

Fra : Steen Jensen

Dato : 03-03-05 13:02

Mark Thomas Gazel <markgazel@hotmail.com> wrote:

> Nok ikke så velegnet til en
> Deppathon.

Jow da - og så endda til en flok piger!
Der ER jo et-eller-andet, med kvinder og chokolade
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Alberich

Dato : 03-03-05 15:59

Mark Thomas Gazel wrote:

> I Chocolat har Depp jo kun en mindre birolle. Nok ikke så velegnet til
> en Deppathon.

En Deppathon for piger er vel først komplet med disse to:
http://www.amazon.com/exec/obidos/external-search/103-2113150-9613407?tag=imdb-adbox&mode=dvd&keyword=B0002F6B2E%7C%20B00076ONSM

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-03-05 15:06

Steen Jensen wrote:

> Så skal I huske at gøre jer selv den tjeneste, at se Chocolat og The
> Ninth Gate - det er mine to Depp favoritter!

Så hellere "Dead Man" da!

Eller "Fear and Loathing in Las Vegas", "Donnie Brasco" eller "Sleepy
Hollow" :)

/David

Fra : Steen Jensen

Dato : 03-03-05 18:23

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Eller "Fear and Loathing in Las Vegas", "Donnie Brasco" eller "Sleepy
> Hollow" :

Depp gav nu osse en forrygende, fordrukken, pirat....i den dér piratfilm
--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 03-03-05 18:32

> Så hellere "Dead Man" da!
>
> Eller "Fear and Loathing in Las Vegas", "Donnie Brasco" eller "Sleepy
> Hollow" :)
>
> /David

Hvis vi taler om piger i den fødedygtige alder (og det går jeg ud fra), så
SKAL man da inkludere "Don Juan de Marco" - om ikke andet så for Depp's
enormt sexede måde at gøre alt på Scenen hvor han sammenligner en
kvindes hånd med andre dele af hendes anatomi kan i hvert fald godt få min
kone til at sukke henført!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-03-05 18:42

Jonas Gaarde wrote:

> [...]
> enormt sexede måde at gøre alt på Scenen hvor han sammenligner en
> kvindes hånd med andre dele af hendes anatomi kan i hvert fald godt få min

Så stik hende et par flade, dér!

Nej, spøg til side. Jeg har ikke fået set Don Juan de Marco endnu.

Dead Man er nok den mest interessante Depp-film jeg har set. Men måske
også den der appellerer mindst til tøser der bare vil have noget lækkert
at se på (min fordom).

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 04-03-05 21:13

> Så stik hende et par flade, dér!

Hehe... Jeg kan godt lide når min kone sukker henført, så øretæverne bliver
i lommen - og som Woody Allen siger, hvad hvis hun slår igen?

Det minder mig iøvrigt om en replik fra "Last Action Hero": James Belushi er
til premiere på den nye Arnold-film og svarer da intervieweren spørger om
han og konen glæder sig til filmen: "I don't really like Arnold, but my wife
does! He turns her on, and I just want to be there when it happens!"