Fjernbetjening til præsentationagrafik
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-03-05 00:22

Hej der

Er her nogen der har erfaringer med fjernbetjeninger til at styre
præsentationsgrafik. Altså noget i stil med den, bl.a. Steve Jobs bruger
(brugte?)?

Forestiller mig en enkelt og komptakt dims, altså bare noget med frem-
og tilbageknap (har ikke brug for at hånd-tastatur). Noget der kan
sættes i USB-porten (Mac/Win/Lin) og så snakke trådløst med selve
fjernbetjeningen.

Virker sådan nogle dimser forresten via infrarød eller bluetooth eller
hvordan? Og hvad skal man slippe for sådan en? Forslag?

Janus

Fra : Zaphod B

Dato : 01-03-05 07:39

Janus Sandsgaard <spamthis@janus.dk> wrote:

> Virker sådan nogle dimser forresten via infrarød eller bluetooth eller
> hvordan? Og hvad skal man slippe for sådan en? Forslag?

Hvis du allerede har en Sony Ericsson mobiltelefon og BlueTooth på
maskinen, så går du til www.salling.com og henter Salling Clicker, og
kjører det via styrepinnen på mobilen!
--
/Z

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-03-05 00:08

Zaphod B wrote:

> Hvis du allerede har en Sony Ericsson mobiltelefon og BlueTooth på
> maskinen, så går du til www.salling.com og henter Salling Clicker, og
> kjører det via styrepinnen på mobilen!

Det har jeg ikke. Vil også helst bare have en dims der kan fjernbetjene
(og evt. laserpointe) og ellers ikke andet.

Janus

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 07-03-05 09:01

> [...]

> Virker sådan nogle dimser forresten via infrarød eller bluetooth eller
> hvordan? Og hvad skal man slippe for sådan en? Forslag?

Keyspan har mange forskellige løsninger der gerne skulle passe til et
hvert behov. Se http://www.keyspan.com/

Der sælges også flere løsninger på Apple store (det er bare ikke så nemt
at linke til...)

Jeg har set priser fra 700,- måske man kan finde billigere løsninger?

--
Mvh Nicolai Brandt