Star Wars Ep 3 billeder og spoilers, hvor?~
Fra : Jonny Jensen

Dato : 01-03-05 00:02

Hejsa!

Så lige tilbage i gruppen at noget sådant havde været ude, og kan se at
linken til den Finske side har været postet flere steder. Men jeg kan ikke
få den til at virke nu? Har George Lucas mon været ude med riven? Anyways,
er der nogen der har et link til et mirror eller vil e-maile mig siden, hvis
de har rippet den?

jonny_jensen hos mail dot dk

På forhånd mange tak

Jonny.

Fra : Gnistn

Dato : 01-03-05 06:16

Jonny Jensen wrote:

> Anyways, er der nogen der har et link til et mirror eller vil
> e-maile mig siden, hvis de har rippet den?

Jeg fandt denne her, som virker lige nu:

www.tpu.fi.nyud.net:8090/~t4jlaaks/ep3/

Der er en del billeder, så det tager lidt tid at hente siden.

--
The "genius" who designed the fragile SATA connectors,
deserves a good spanking!

Fra : Jonny Jensen

Dato : 01-03-05 11:37

> Jeg fandt denne her, som virker lige nu:
>
> www.tpu.fi.nyud.net:8090/~t4jlaaks/ep3/
>
> Der er en del billeder, så det tager lidt tid at hente siden.

Tusind tak :)

> The "genius" who designed the fragile SATA connectors,
> deserves a good spanking!

Helt enig! Sikke et fjols! :)

Jonny.

Fra : Mads

Dato : 01-03-05 11:47

On Tue, 1 Mar 2005 06:16:02 +0100, "Gnistn" <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg fandt denne her, som virker lige nu:
>
>www.tpu.fi.nyud.net:8090/~t4jlaaks/ep3/

Men som ikke virker længere :o\

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-03-05 11:49

Mads wrote:

> Men som ikke virker længere :o\

Jo da?

/David

Fra : Mads

Dato : 01-03-05 12:45

On Tue, 01 Mar 2005 11:48:48 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Jo da?

Ikke herfra, ihvertfald. Jeg får kun en :
>Siden kan ikke vises
>Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig.
i min MSIE6

mvh Mads

Fra : Jonny Jensen

Dato : 01-03-05 13:20

> Ikke herfra, ihvertfald. Jeg får kun en :
> i min MSIE6

Her virker den i hvert fald fint, lige nu.

Jonny.

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 01-03-05 14:28

> Her virker den i hvert fald fint, lige nu.

Den virker også fint hos mig...

Jeg glæder mig......

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-03-05 18:08

> Den virker også fint hos mig...
>
> Jeg glæder mig......

Synes også at den udseendesmæssigt ser god ud... PÅ NÆR Darth Sidious...
KÆFT han ligner en gang lort i forhold til de rigtige film (alias de gamle)

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-03-05 00:46

Søren Kjeldsen wrote:

> Synes også at den udseendesmæssigt ser god ud... PÅ NÆR Darth Sidious...
> KÆFT han ligner en gang lort i forhold til de rigtige film (alias de gamle)

Det er ellers den samme skuespiller. Jeg synes det ser okay ud.

/David

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-03-05 21:01

"Gnistn" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> [...]
>
> --
> The "genius" who designed the fragile SATA connectors,

Hjælpe nu leder jeg også efter linket, kan ikke få det ovenstående til at
virke!

Mvh. Martin