Playliste loopes?
Fra : Martin Ploug

Dato : 28-02-05 22:56

Hej

Prøv at kigger her: http://nunzioweb.com/streaming_audio-example.htm

Jeg har indsat en afspiller med tilhørende play-liste efter den opskrift,
der findes på ovenstående link.
Det virker fint. Men jeg vil gerne lave det sådan at play-listen loopes /
starter forfra af sig selv, hver gang den er spillet igennem (brugeren har
jo selv mulighed for at stoppe musikken).

Jeg har prøvet at skrive nedenstående. Det skal virke i bl.a.
IE og Firefox - derfor er der vist både autoStart value="true"
og autostart=1. Men jeg er ikke helt sikker på, at det er sådan det
skal skrives. Musikken skal starte af sig selv, når play-listen er spillet
igennem.

<param name="loop" VALUE="True">
<param name="autoStart" value="true">
<embed autostart=1>

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-03-05 11:48

Martin Ploug skrev:

> Jeg har prøvet at skrive nedenstående. Det skal virke i bl.a.
> IE og Firefox - derfor er der vist både autoStart value="true"
> og autostart=1.

Autostart bestemmer om musikken skal starte af sig selv (true/1) eller
først når brugeren klikker på start (false/0).

> Musikken skal starte af sig selv, når play-listen er spillet
> igennem.

Jeg ved ikke om der findes en egenskab til det - loop ser *ikke* ud til
at være en godkendt parameter. Man kan bruge playCount til at angive
hvor mange gange et klip skal afspilles - men man kan altså ikke
definere loop i det uendelige.

NB: Det er en udmærket side du har fundet eksemplet på, men det er lidt
snyd når "Nunzio" nederst reklamerer med valid kode. Selve siden
validerer fint nok, men det er kun fordi han har skjult WMP-koden i to
iframes.

--
Jens Gyldenkærne Clausen