Jysk rejsebureau og deres hjemmeside
Fra : -USH-

Dato : 28-02-05 22:06

Hej

Nogen der har erfaringer med jysk rejsebureau
http://www.jysk-rejsebureau.dk/index.html og endnu vigtigere, ved hvordan
man bruger deres "book flybillet" funktion? Der står man skal trykke på søg,
men der er ingen søg-knap.

Vh
-Ulrik-

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 28-02-05 23:25

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.jysk-rejsebureau.dk/index.html og endnu vigtigere, ved hvordan
> man bruger deres "book flybillet" funktion? Der står man skal trykke på

Jeg har ingen erfaring med book-flybillet funktionen, men når jeg åbner så
er der en "søg" knap i højre side, lige under "billetten" og over teksten
"Når du har indtastet...."

Jeg har stor erfaring med Jysk Rejsebureau. Deres store fordel er, at man
næsten altid kan finde en, der har været der hvor man skal hen. Der er
således stor erfaringsgrundlag hos dem. Der er desuden gode ekstra
"features" - gratis lån af guidebog, rigtig gode gratis foredrag, billig
leje af rygsæk, billigt udstyr osv. De har altid god tid, og man får god
service. På minussiden, så er de meget unge. Er man ude efter noget mere
indhold af kulturel art, så er de knap så hjælpsomme. Det er nok derfor, at
de har åbnet "jysk specialrejser" som er lidt mere "pakkeagtigt".

Vi har brugt dem i 6-7 år og kan kun anbefale dem.

PS: Er det en simpel billet fra A-B i Europa, så kan du bestille den lige så
nemt og billigt selv (hvis der er low-cost carriere på ruten).

Kennet
---------------
og hvor går turen hen næste gang ??
se det på www.pernille-kennet.dk

Fra : Lars Bakmann

Dato : 01-03-05 09:21

Vi har brugt Jysk Rejsebureau for mange år siden, men de sidste 10
år har vi brugt Hannibal Tours. Det har næsten altid været i
forbindelse med rejser til Brasilien.
Da vi var afsted sidste gang ( kom hjem for 14 dage siden, men
bestilte billetter i efteråret ) forhørte vi os rutinemæssigt ved
flere bureauer også Jysk rejsebureau for at få den bedste billet
til den bedste pris.
Når vi spurgte i øst svarede bureauet i vest, og de kunne ikke
give en præcis pris før vi havde bestilt billetterne. Så opgav vi
og vendte tilbage til Hannibal hvor servicen altid er i top. Nu
håber vi så at standarden opretholdes efter kongemordet på Jesper
Hannibal.

Venlig hilsen
Lars Bakmann

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-03-05 11:30

> og vendte tilbage til Hannibal hvor servicen altid er i top. Nu
> håber vi så at standarden opretholdes efter kongemordet på Jesper
> Hannibal.

Du godeste - jeg troede kun det var blandt socialdemokraterne det skete!

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Pedersen

Dato : 01-03-05 08:30

Hej

Hvis du trykker på Book billet er der da en knap ude i højre side hvor der
står søg??

Hilsen
Pedersen

Fra : Holst

Dato : 01-03-05 09:14

-USH- wrote:

> [...]
> man bruger deres "book flybillet" funktion? Der står man skal trykke på søg,

Der er en fin søgeknap her.

Fra : -USH-

Dato : 02-03-05 20:52

> [...]
> http://www.jysk-rejsebureau.dk/index.html og endnu vigtigere, ved hvordan
> man bruger deres "book flybillet" funktion? Der står man skal trykke på

Hm. Det er åbenbart bare mig selv der er noget galt med. Eller alle mine
browsere. Kan i hvert fald ikke se søg-knappen fra min egen computer. Men
tak for svar alligevel (selvom jeg vist hørte til i en edb-gruppe...)

Vh
-Ulrik-