Mozilla Thunderbird og news
Fra : Tommy Fer

Dato : 28-02-05 20:52

Jeg har et lille men irriterende problem.

Når jeg sortere nogen, og kun nogen grupper således at nyeste er øverst
så deler den posteringerne op så de ikke er i tråd, kligger jeg så for
at få dem i tråd står de nyeste nederst igen. Men kun i nogen grupper?

Nogen der har en ide til dette lille problem?

mvh Tommy Fer

Fra : Thomas Gade

Dato : 28-02-05 23:14

Tommy Fer wrote:
> [...]
> så deler den posteringerne op så de ikke er i tråd, kligger jeg så for
> at få dem i tråd står de nyeste nederst igen. Men kun i nogen grupper?

Prøv at klikke på den en gang til.

Thomas