java og opera
Fra : René Iversen

Dato : 28-02-05 18:25

Hej NG!

Jeg har signeret en applet, som virker fint med sun java installeret i
Windows, så længe jeg bruger firefox eller ie. Hvis jeg benytter opera
loader applet'en men man bliver ikke spurgt, om man stoler på den signerede
applet. Nogen der har en forklaring... og evt. en løsning.

/René

Fra : Martin Husted Hartvi~

Dato : 01-03-05 11:57

Jeg har samme problem, men der er ingen der har svaret mig endnu:
http://my.opera.com/forums/showthread.php?s=&threadid=57525

Martin