godt pizzaria på vesterbrogade hbh.?
Fra : Lars-Bo

Dato : 28-02-05 17:40

hvor er det godt og rimelige priser? Man skulle kunne spise der!

Hilsen LB

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-02-05 22:13

Lars-Bo wrote:

> hvor er det godt og rimelige priser? Man skulle kunne spise der!

Godt? Ingen steder på Vesterbrogade.

Rimelige priser med spisemulighed? Pizza Pasta ved ISO er da en mulighed så.
Det er ikke italienere, men anstændige "gurker-pizzaer" til billige penge.

Der ligger flere gode pizzeriaer på Vesterbro, men man kan mig bekendt ikke
spise på nogen af dem.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-02-05 22:30

Lars-Bo skrev:

> hvor er det godt og rimelige priser? Man skulle kunne spise der!

Vagabondos Cantina, Vesterbrogade 70. (Hvis den stadig findes).
For et par år siden var den i hvert fald god og billig.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-02-05 22:35

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Vagabondos Cantina, Vesterbrogade 70. (Hvis den stadig findes).

Den eksisterer skam. Men jeg kommer der ikke mere, dels fordi maden ikke er
god, dels fordi en ven blev meget syg efter at have spist en pizza med
skaldyr derinde.

> For et par år siden var den i hvert fald god og billig.

Så har vi *godt* nok forskellige meninger om "god". Nogenlunde billig er den
da.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-03-05 08:55

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Den eksisterer skam. Men jeg kommer der ikke mere, dels fordi maden ikke
> er god, dels fordi en ven blev meget syg efter at have spist en pizza med
> skaldyr derinde.

Den Vagabondo på Falkoner alle er væsentlig bedre. Jeg frygtede det værste
efter den oplevelse på Vesterbrogade, men nu har jeg spist på Falkoner alle
et par gange og er ok tilfreds.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Kitti Egevang

Dato : 01-03-05 00:06

Burger Palace.

mvh. Kitti.

Fra : Tuesen v/København

Dato : 01-03-05 09:07

Kitti Egevang skrev følgende
> Burger Palace.

Findes ikke mere

Fra : Lars Kristensen

Dato : 01-03-05 00:17

Lars-Bo wrote:
> hvor er det godt og rimelige priser? Man skulle kunne spise der!

Løb en tur op til Gl. Kongevej til Gastronomia. De laver rigtig gode
pizza'er. Man kan ikke spise der men pizzaen er super.

http://e-takeaway.dk/default.aspx?page=menucard&sid=400

Nr. 16 kan varmt anbefales

Er man omkring Zoo kan Venus Pizza på Sdr. Fasanvej anbefales. Der kan
man sidde og spise:

http://www.just-eat.dk/menucard.asp?menucardid=3185

Især nr. 33 er god

- Lars

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-03-05 08:52

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> hvor er det godt og rimelige priser? Man skulle kunne spise der!

Det er ikke på Vesterbrogade, men dog i omegenen: Pizzateket på Enghave
plads! Der er mulighed for at spise, selv om det mest er take away.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : casper

Dato : 01-03-05 20:13

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> wrote in message news:<cvvhh2$tif$1@news.cybercity.dk>...
> hvor er det godt og rimelige priser? Man skulle kunne spise der!
>
> Hilsen LB

Jeg kan desværre ikke navnet på et godt pizzeria, men en god
tommelfingerregel er, at hvis det staves "Pizzaria", er det aldrig
godt.
Mvh Casper

Fra : as

Dato : 06-03-05 23:04

Hej LB.
Hold dig langt væk fra Vagabondos, det er virkelig dårlig mad (og jer har
hørt om flere der er blevet syge), der ligger en italiensk restaurant på
hjørnet af VB gade og Værndamsvej, jeg har hørt fra MANGE at den er rigtig
dårlig - og har derfor ikke selv være der.
Lige overfor Gadgets.dk oppe ved enghavevej (på vb gade) ligger der et
rigtig godt italiensk pizzaria, kan ikke lige huske hvad det hedder, men det
er småt og ligger i en kælder.
Ellers er pizzateket som foreslået udemærket, men det ligger jo ikke på
vb-gade. Itzi-Bitzi på Søndreboulevard blev engang kåret til Kbhs bedste
pizzarie, men standarden er VIRKELIG faldet og man får næsten ingenting for
pengene.
Over for Føtex ligger Manar de laver vildt gode pizzasandwich og faktisk
også gode pizzaer.