Benløse Fugle?
Fra : Bente Christensen

Dato : 28-02-05 16:36

Jeg har planlagt denne ret i aften, men husker fra tidligere, at sovsen
bliver vældig god, hvorimod kødet næsten mister smag.

Hvor længe skal de stege, - kan jeg give dem noget mere smag. Der er en
strimmel spæk til, og jeg har ikke mere persille i drivhuset.

P.f.t. Bente C.

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 28-02-05 17:00

Mon, 28 Feb 2005 16:35:42 +0100, skrev "Bente Christensen"
<bente.chr@mail.dk> i dk.kultur.mad+drikke:

> [...]
>
>Hvor længe skal de stege, - kan jeg give dem noget mere smag. Der er en
>strimmel spæk til, og jeg har ikke mere persille i drivhuset.

Jeg ved ikke, om det er en dødssynd, men jeg plejer at bruge røget
bacon i stedet for spæk - det giver en fin smag til "fuglene".

--
mvh Gitte Sørensen
Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 28-02-05 18:03

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor længe skal de stege, - kan jeg give dem noget mere smag. Der er en
> strimmel spæk til, og jeg har ikke mere persille i drivhuset.

Hej Bente,

Ja, jeg er nok lidt sent på den, men du får den alligevel.

Jeg plejer ud over spæk/bacon, at blande noget dijonsennep med nogle fint
hakkede drueagurke i. Det giver en rigtig fin smag.

Mvh. Renate

Fra : Bente Christensen

Dato : 01-03-05 16:30

Hej Renate.
"Renate Jacobsen" <post@renate.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg plejer ud over spæk/bacon, at blande noget dijonsennep med nogle
> fint hakkede drueagurke i. Det giver en rigtig fin smag.

Du nåede det, da det ikke var rigtig optøet i aftes, så vi skal have det
i aften i stedet.

Hilsen Bente.>