Gæstebog
Fra : Marlene

Dato : 28-02-05 16:21

Hej med jer.

Nogen, som har html kode til en simpel gæstebog - eller ved, hvor der findes
en?

Tak på forhånd.

Mvh. Marlene.

Fra : Martin Ploug

Dato : 28-02-05 17:11

Prøv www.afws.dk

Fra : zigma.dk

Dato : 28-02-05 17:32

Martin Ploug wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Prøv www.afws.dk
[...]
[...]

Til næste gang du poster i nyhedsgrupper:

=)

// Zigma

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Marlene

Dato : 28-02-05 18:27

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv www.afws.dk

Den havde jeg været inde på - ville gerne undgå sådanne sider.

Mvh. Marlene.

Fra : zigma.dk

Dato : 28-02-05 17:29

Marlene wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Nogen, som har html kode til en simpel gæstebog - eller ved, hvor der findes
> en?

Hej Marlene,

du kan ikke lave en gæstebog i ren html, der skal noget serverside
programmering til. F.eks. php eller asp.

Fra : Marlene

Dato : 28-02-05 18:26

"zigma.dk" <zigma@zigma.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Marlene,
>
> du kan ikke lave en gæstebog i ren html, der skal noget serverside
> programmering til. F.eks. php eller asp.
>
> // Zigma

Ja, det anede mig

Mvh. Marlene.

Fra : jari@it.dk

Dato : 28-02-05 18:14

On Mon, 28 Feb 2005 16:21:29 +0100, "Marlene" <m-muxoll@jubii.dk>
wrote:

>Hej med jer.
>
>Nogen, som har html kode til en simpel gæstebog - eller ved, hvor der findes
> [...]

Prøv at søge på google - evt. gratis gæstebog

Fra : Marlene

Dato : 28-02-05 18:26

<jari@it.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge på google - evt. gratis gæstebog

Har gjort - fandt ikke noget tilfredsstillende.

Mvh. Marlene.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-02-05 21:09

Marlene wrote:
> Hej med jer.
>
> Nogen, som har html kode til en simpel gæstebog - eller ved, hvor der
> findes en?

Som allerede nævnt, kan det ikke laves med html. Men kan du bruge asp og
Access på din server, kan du hente denne gæstebog:

http://hjemmesideskolen.dk/files/aspguestbook.zip

Den er lige til at pakke ud og bruge.

Erik Ginnerskov
http://frip.dk/ginnerskov

Fra : Marlene

Dato : 01-03-05 09:02

> Som allerede nævnt, kan det ikke laves med html. Men kan du bruge asp og
> Access på din server, kan du hente denne gæstebog:
>
> http://hjemmesideskolen.dk/files/aspguestbook.zip
>
> Den er lige til at pakke ud og bruge.

Tusind tak Jeg gemmer den i hvert fald, men kan desværre ikke bruge den
til den gratis TDC-hjemmeside, jeg er ved at lave. Men jeg kan da altid
bruge den til min "rigtige" hjemmeside.

Mvh. Marlene.