select/unselect en hel række checkboxes
Fra : Atte André Jensen

Dato : 28-02-05 15:07

Hejsa

Hvordan laver jeg en checkbox som 1) hvis checked checker en gruppe
checkboxes og 2) hvis ikke checked unchecker checkboxene. Altså en af de
ofte sete "vælg alle"/"vælg ingen". Jeg ønsker ikke at submit'e formen
for at foretage ovenstående...

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk - remove the underscores to reply

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 28-02-05 16:33

Atte André Jensen wrote:

> [...]
> checkboxes og 2) hvis ikke checked unchecker checkboxene. Altså en af de
> ofte sete "vælg alle"/"vælg ingen". Jeg ønsker ikke at submit'e formen

Du skal nok prøve i dk.edb.internet.webdesign.clientside ... det du har
gang i der er ret javascript agtigt ;)

--
Peter Farsinsen
peter at farsinsen dot dk

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 28-02-05 17:46

Atte André Jensen wrote:

> [...]
> checkboxes og 2) hvis ikke checked unchecker checkboxene. Altså en af de
> ofte sete "vælg alle"/"vælg ingen". Jeg ønsker ikke at submit'e formen

Anyway; du kan kigge her -> http://kloegt.dk/js/unsetmultiplecheckboxes.php

Det er 100% sikkert ikke den pæneste måde, at gøre det på men du kan da
se hvordan det kan gøres. Det er værd at bemærke, at min viden om js kan
ligge på et meget, meget lille sted.

--
Peter Farsinsen
peter at farsinsen dot dk

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 02-03-05 17:22

> [...]
> checkboxes og 2) hvis ikke checked unchecker checkboxene. Altså en af de
> ofte sete "vælg alle"/"vælg ingen". Jeg ønsker ikke at submit'e formen

http://jems.dk/test/chekket.html skulle gøre det

Mvh
Stefan