Keys på World of Warcrafts forside ??
Fra : Ghost

Dato : 27-02-05 22:38

Er desværre kommet til at ridse en cd på det nye World of Warcraft og kan
derfor ikke installere det, men har fået at vide at man alligevel kan create
en account.

Når jeg forsøger dette spørger den om en kode som skulle stå på cd coveret
til spillet - det kan jeg nu ikke se?????

Nogen der kender til dette problem ??

Håber på hjælp

Marc

Fra : Simon [2700]

Dato : 28-02-05 09:33

hejsa,
koden står på min under den ene cd - det tog mig også lige et par minutter
at finde den :)

jeg mener man kan hente spillet stadig, er dog ikke sikker.... jeg spiller
selv på den installatino jeg lavede i betaen (med upgraderinger, men
de kommer automatisk når man logger på)...

hvis det går helt galt og du ikke kan finde spillet som download mere
(fylder vidst omkring 2½gb så det kræver nok bredbånd af en art),
så må du ha fat i en der kan lave dig en kopi eller noget... kan vel ikke
være ulovligt når nu du har købt det.... ?

mvh.Simon

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 28-02-05 10:56

Simon [2700] wrote:
> [...]

> så må du ha fat i en der kan lave dig en kopi eller noget... kan vel ikke
> være ulovligt når nu du har købt det.... ?

Det er jo ikke cd'erne som sådan, det er ulovligt at kopiere -det er nok
snarere cd-key'en der er ulovlig at bruge mere end en gang.
Anyway, enten butikken eller producenten burde være til at overtale til
at udlevere en frisk cd, mod et bytte med den ridsede. Det har jeg gjort
et par gange, bl.a. med et Mafia-spil, der var ridset allerede da jeg
pakkede det ud.

Mvh. Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Teis Bæk

Dato : 28-02-05 12:07

Hej

Det han mener er altså, at du skal tage alle cd'er ud af coveret og så
står din cd-key på en af indersiderne af coveret. Hvis den ikke gør det
er der ikke andet at gøre end at klage eller skaffe en ny.

Mvh
Teis

Fra : Ghost

Dato : 28-02-05 12:52

Takker for de mange hurtige svar...

Koden er nu endelig fundet på indersiden af coveret - ikke speciel synlig
synes jeg og på hjemmesiden står det udtrykkeligt "on the front cover "....
hmm...

Vil dog samtidig forsøge at bytte den ridsede cd

Takker igen

Marc