Peuguot 103?
Fra : Ulf

Dato : 27-02-05 22:41

Hej Ng..

Jeg ville gerne lige høre, om der ikke er nogen, som ligger inde med
information om denne knallert.

Bare generel info om den, som eks. hvilket tændrør den bruger?
Og hvad den er typegodkendt med.. Alså kaburator osv..

Manual ville også have intr..

Simpel hent alt som har med denne maskine af gøre.
Også tuning's vejledninger..

Har bla. hørt noget om at man kan bukke membran pladerne en smule, så
der kommer mere benzin igennem..
Dog ved jeg ikke om detter er rigtigt.. Og ved derfor heller ikke om
det er noget der skulle prøves..

Hilsen Ulf

Fra : Preuthun

Dato : 10-03-05 22:25

Hejsa.
Jeg har TU-M register bladet. Den får du i en privat mail.
Jeg kan godt skaffe en kopi af håndbogen. Den koster 1 kr. pr. side i
håndbogen plus evt. porto.

Vedr. tuning:
VIGTIGT- Først ordner man bremserne, så de virker rigtig godt. VIGTIGT.

Dernæst er spørgsmålet om du selv vil til at bore og file osv., eller om du
vil købe mere proff. stuff.
Gør det selv: Du borer hullet i indsugningsstutsen op til ca. 10 mm. Så
passer den til karburatoren. Det er rigtigt at du kan løsne membranerne
lidt, men du skal være meget forsigtig, så de ikke bliver skæve og utætte.
Efter denne lille behandling bliver den noget mere levende, og kommer til at
køre ca. 40-45 km/t
Skal den proff. tunes kan du købe delene på internet auktionen Ebay.de. Der
er der altid masser af forskelligt nams til Peugeoter.

Nu skal jeg lige være irriterende igen:
VIGTIGT- Først ordner man bremserne, så de virker rigtig godt. VIGTIGT.

Mvh.
Jan Preuthun