Madeira
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 27-02-05 21:30

Vi skal til Madeira i næste uge, og vi mangler lige et par hint til
spisesteder. Vi skal på bilrundtur, så både i Fundai og i Calheta, eller
hvis der er et ganske særligt sted - vi har jo bilen til at køre i. Og er
der nogen retter man bare MÅ smage, når man nu er afsted?

Er der noget specielt attraktivt at købe på Madeira?

Mvh Maria

--
Noget du ikke ved om C5? Så spørg.

Fra : PL

Dato : 28-02-05 15:11

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message
> [...]
> der nogen retter man bare MÅ smage, når man nu er afsted?
>
> Er der noget specielt attraktivt at købe på Madeira?

Hej Maria!

På madeira kan man rigtig mange steder få vel tilberedt kød men især fisk.
Specielt skal man sørge for at smage den meget grimme men velsmagende
espada. Desværre er det snare reglen end undtagelsen at tilbehøret til kød
eller fisk mildest talt er dårligt (eks dåsegrønt, slatne grønsager osv.)
Hvis man ofrer penge nok på en dyr restaurant kan man givetvis få noget
ordentlig tilbehør, men hvis ikke man har pengepung til det og er vegetar
har man trange kår.

God tur
PL

Fra : flemlone

Dato : 03-03-05 13:59

"Maria Frederiksen" skrev d. 27-02-05 21:30 dette indlæg :
> [...]
> der nogen retter man bare MÅ smage, når man nu er afsted?
>
> Er der noget specielt attraktivt at købe på Madeira?

Er først kommet på Kandu.dk som bruger den 26 februar og ser nu dette
spørgsmål den 2 marts. Kommer evt. for sent med dette indlæg.
Du siger næste uge er det i uge 9 eller 10 ?
Min kone og jeg er inkarnerede Madeira fans, så vi kunne evt være til
hjælp. Hvor skal i bo henne i Funchal eksempelvis ?
Ud fra dette kunne jeg godt komme med nogle tips med spise steder.
Ellers god tur.
MVH Flemming og Lone

http://www.kandu.dk/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-03-05 20:10

> [...]
> hjælp. Hvor skal i bo henne i Funchal eksempelvis ?
> Ud fra dette kunne jeg godt komme med nogle tips med spise steder.

Vi skal afsted på mandag den 7. og være væk en uge. Vi har købt turen hos
StarTour som bilrejse, og hotellerne er vist ikke helt endelige, men skulle
være Paronamico i Funchai, Calhette Beach i Calhetta og Montemar Palace i
Ponta Delgada.

Mvh Maria

Fra : flemlone

Dato : 05-03-05 15:15

"Maria Frederiksen" skrev d. 03-03-05 20:10 dette indlæg :

> [...]
skulle
> være Paronamico i Funchai, Calhette Beach i Calhetta og Montemar

Har sendt en forespørgsel på din email som jeg håber er ;mf@easyfrag.dk
for så vil jeg sende dig noget materiale + lidt billder far Madeira
MVH
Flemming og Lone

http://www.kandu.dk/