Hvilken Producent ?
Fra : K. Petersen

Dato : 27-02-05 20:36

Hej!

Hvordan finder jeg ud af hvilken producent der har lavet mit Ati radeon 9600
pro 256mb ? ?

Et program eller noget der kan fortælle mig det ?

På forhånd tak for hjælpen.
--
Med Venlig Hilsen
K. Petersen

Fra : Zulu

Dato : 27-02-05 21:21

K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam wrote:
> Hej!
>
> Hvordan finder jeg ud af hvilken producent der har lavet mit Ati
> radeon 9600 pro 256mb ? ?
>
> Et program eller noget der kan fortælle mig det ?

Normalt er det ikke relevant at vide hvem, der har sat navn på kortet, det
vigtigste er at vide hvilke grafikchip (GPU/ VPU), der sidder på kortet.
Drivere hentes så direkte hos producenten af denne. Disse drivere er altid
de nyeste officielle.

Everest kan fortælle dig begge dele. Find det her: www.lavalys.de

Zulu

Fra : Anders

Dato : 28-02-05 05:32

Åben din pc og kik på kortet?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-02-05 11:01

Anders skrev:

> Åben din pc og kik på kortet?

Hvis jeg gør det, får jeg ikke den endegyldige sandhed. På mit GF4
Ti4200 står der nemlig ikke at det er MSI der har lavet det. Everest og
Ubuntu har bekendtgjort at det er et MSI.