Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Grabbe/streame med Geforce4 og Windows med~
Fra : Homerdk

Dato : 27-02-05 19:21

Ja, windows media 9 series fandt jeg også, men det er som om den ikke vil
"godkende" mit grafikkort.
Det er et geforce 4 ti4600 med video-in og med wdm drivere fra nvidia...
Kortet virker fint med andre grabber programmer, bare ikke med windows media
encoderen
Nogen der har et bud om hvorfor jeg ikke kan få grafikkortet til at
grabbe/streame med Windows Media Encoder ??
Skal man installere nogle alternative drivere ??

MVH
HomerDK

Og hvad kan der anbefales ??

HomerDK

Fra : Homerdk

Dato : 27-02-05 20:08

Update:
Man kan godt vælge kortet i "Devices" i Win.. Media Enc.. og stille de
forskellige settings (om det er PAL/B etc)
Men når man så f.eks starter encoding får man denne fejl besked:
The device is not connected (0x8007048F)

I Session properties under Processing, hvis jeg trykker "detect" enten får
jeg:
One or all of the specified sources are not working properly.
Check that the sources are configured correctly. (0xC00D1B8A).
Eller også fryser programmet og skal genstarte pc for at komme af med den,
fordi taskmanager kan ikke engang afslutte den.