Køb af dance techno cd'er
Fra : zcully

Dato : 27-02-05 14:38

Hej i gruppen.

Jeg søger sider hvor man kan købe dance/techno cd'er, maxier. Gerne
sjældnere og ældre udgaver. Havde på et tidspunkt et link til en dansk side
med temmelig mange ældre både vinyl og cd'er til salg, men den er
forvundet!! Det er underordnet om det er danske eller udenlandske butikker.
Specielt leder jeg efter maxier med Gouryella, men de er umulige at opstøve.

På forhånd tak.
/Zcully

Fra : F.Hansen

Dato : 27-02-05 15:30

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
butikker.
> Specielt leder jeg efter maxier med Gouryella, men de er umulige at

http://asp.id-music.com/ har 2 stk.

Finn

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-02-05 15:58

Jeg plejer at købe fra Juno (www.juno.co.uk).

Fra : zcully

Dato : 28-02-05 01:43

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> butikker.
> Specielt leder jeg efter maxier med Gouryella, men de er umulige at

Tak for hjælpen. De er alle 3 noteret og de er bestilt der hvor F. Hansen
anbefalede.
Jeg lurer lige lidt på din samling også Allan

/Zcully

Fra : Allan Pedersen

Dato : 27-02-05 23:12

In article <4221cd3c$0$511$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
zcullyremovethis@hotmail.com says...

> [...]
> Specielt leder jeg efter maxier med Gouryella, men de er umulige at opstøve.

Jeg har en hel del ældre cd-maxier til salg på min hjemmeside. Måske
også noget, du kan bruge.

Kig forbi på: www.kapland.dk

Allan
--
.... fjern 2x[spamtrap] ved svar på mail