[JEHOVAS VIDNER] - Selvmordsbombetrussel h~
Fra : Cyril Malka

Dato : 27-02-05 12:57

(27/02-2005) - Rom (Italien) - En bevæbnet mand truede med at sprænge
sig selv midt i et møde, hvor over 2.000 Jehovas Vidner deltog, i Rom.

Manden var bevæbnet med pistol, og han fremviste elektriske ledninger,
som kom ud af hans vest. Han truede så, i går, midt under mødet, med at
sprænge sig selv lige dér, hvor menigheden var samlet... Læs resten her:
http://www.kortlink.com/selvmordbombejv

--
Venligst,

Cyril

Det nye Testamente - Fortæller man alt? - http://www.nytestamente.org

Fra : Soeren

Dato : 28-02-05 05:55

Cyril Malka wrote:
> (27/02-2005) - Rom (Italien) - En bevæbnet mand truede med at sprænge
> sig selv midt i et møde, hvor over 2.000 Jehovas Vidner deltog, i Rom.

er Cyril Malka syg?

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-02-05 14:36

I news:cvu85q$2m3b$1@news.cybercity.dk skrev
Soeren følgende:

[ ... ]
> er Cyril Malka syg?

Det tror jeg da ikke, men han har givet sig selv en livsmission: at tilsvine
og latterliggøre alt hvad der er kristent.

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/