stegnenig af forårsruller
Fra : Tullemor

Dato : 27-02-05 11:14

Jeg er begyndt hos ww og synes det går rigtig godt.Men hvordan gør i andre
når i skal steg forskellige ting?
Jeg har ikke sådan en fedtfri pande. Jeg vil feks. gerne have forårsruller,
kan jeg lave dem i ovnen?
Mht. karbonader - er det slemt hvis jeg steger min sammen med resten af
familiens, men undlader at panere min? Altså hvor meget fedt trænger ind i
kødet når det steges i marg/smør?

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-02-05 11:44

"Tullemor" <tullen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er begyndt hos ww og synes det går rigtig godt.Men hvordan gør i andre
> når i skal steg forskellige ting?

> Jeg har ikke sådan en fedtfri pande.

Mener du monstro en teflonpande, der kan stege i meget lidt fedtstof?
Du behøver ikke have sådan en!

> Jeg vil feks. gerne have forårsruller,
> kan jeg lave dem i ovnen?

Jeg ved ikke med dem man selv laver. Men flere af de færdigkøbte kan - og
det står i givet fald på posen.

> Mht. karbonader - er det slemt hvis jeg steger min sammen med resten af
> familiens, men undlader at panere min?

Nej.

> Altså hvor meget fedt trænger ind i
> kødet når det steges i marg/smør?

Meget lidt. Og det kan du læse nærmere om her:
http://www.altomkost.dk/madtildig/ikoekkenet/Koge_stege_grille/Stegningogfedtstof/forside.htm

Mvh. Lisbeth

Fra : Tullemor

Dato : 27-02-05 12:25

Okay tak.

Jeg har gemt linket til senere hvor jeg har bedre tid til at læse det

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:4221a64b$0$22719$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Tina

Dato : 27-02-05 22:04

"Tullemor" <tullen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Okay tak.

forårsrullerne er gode hvis de bliver lavet i ovnen med varmluft.

Fra : Gitte S.

Dato : 02-03-05 19:18

Hej Tullemor

Jeg går også selv ved WW og kan komme med lidt info omkring forårsruller, da
jeg selv er helt vild med dem. Jeg laver dem i ovenen. Jeg kan oplyse dig,
at jeg køber mærket Daloon og at en Kina rulle der fra er 3 points, mens en
alm. forårsrulle er 3 points. Jeg bruger ikke fedtstoft til at stege med i
ovnen.

Mvh Gitte