Flytte de gamle mails fra Outlook Express ~
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 01:48

Hej NG.

Jeg har prøvet at flytte mine gamle mails fra min gamle computer med Outlook
Express over på min nye, der har Outlook installeret, men har ikke kunnet få
det til at virke indtil videre.

Hvordan gør man?

Mvh.
Kirsten

Fra : Calle.

Dato : 27-02-05 07:49

Kirsten Wulff wrote:
> [...]
> Outlook Express over på min nye, der har Outlook installeret, men har
> ikke kunnet få det til at virke indtil videre.

brug import funktionen i outlook. Ligger i filer import/eksport
--
Calle.

Fra : mj

Dato : 03-03-05 19:31

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> brug import funktionen i outlook. Ligger i filer import/eksport
> --
> Calle.

Den dur kun, hvis man skal flytte filer mellem programmer på den samme
computer, ikke mellem computere. Problemet blev løst af en ven - hvordan
vides ikke!

Mvh.
Kirsten

Fra : Calle.

Dato : 05-03-05 22:47

mj wrote:
> [...]
>
> Den dur kun, hvis man skal flytte filer mellem programmer på den samme
> computer, ikke mellem computere. Problemet blev løst af en ven -

Virker også mellem Computere. Har selv brugt det mange gange
--
Calle.

Fra : mj

Dato : 07-03-05 20:35

Hvor ligger den fil, som Outlook Express eksporterer?

Mvh.
Kirsten

Fra : Calle.

Dato : 08-03-05 09:01

mj wrote:
> Hvor ligger den fil, som Outlook Express eksporterer?

Det er da sjovt at alle vil eksportere når de skal flytte mails. Importer
dog direkte fra Outlook, og henvis til den mappe der står som lagringsmappe
i OE (kan ses i funktioner > indstillinger vedligeholdelse > knappen
lagringsmappe
--
Calle.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 08-03-05 09:22

> [...]
> Importer dog direkte fra Outlook, og henvis til den mappe der står som
> lagringsmappe i OE (kan ses i funktioner > indstillinger

Hvordan vil du lige gøre det når den nye harddisk og den gamle ikke er
forbundne?

Jeg vil i stedet anbefale: http://www.outlook-express-backup.com/ Et
lille sharewareprogram som også medtager meddelelsesregler og konti.

Mikkel

Fra : Calle.

Dato : 08-03-05 09:31

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Hvordan vil du lige gøre det når den nye harddisk og den gamle ikke er
> forbundne?

søge på *.dbx, og brænde dem på en skive og Importere der fra
--
Calle.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 08-03-05 09:36

> søge på *.dbx, og brænde dem på en skive og Importere der fra

Ja, det har jeg også gjort tidligere. Men så er det jo heller ikke noget
dumt spørgsmål, hvor filerne ligger. Det svarede du ikke på, fordi du
havde for travlt med at kritisere ordvalget.

Mikkel

Fra : Calle.

Dato : 08-03-05 09:45

> [...]
> noget dumt spørgsmål, hvor filerne ligger. Det svarede du ikke på,
> fordi du havde for travlt med at kritisere ordvalget.

fordi der blev spurgt om OE i denne gruppe, hvilket er forkert, da det har
sin egen gruppe
--
Calle.

Fra : mj

Dato : 11-03-05 18:56

Der blev spurgt om OUTLOOK og OE. Ang. søge på *.dbx og brænde en skive, så
havde jeg selvfølgelig prøvet det først, og det virkede ikke - hvilket
overraskede mig.

Men det er lige meget nu. Tak til Mikkel for tippet om det program, jeg vil
bruge, hvis det bliver aktuelt en anden gang (som før skrevet fiksede en
bekendt problemet). En tak til Calle for at huske os på, at mænd også
bitcher (in all due respect).

Tråd slut. Go' weekend
Kirsten