leder efter titel på film
Fra : Ronni

Dato : 27-02-05 00:54

Hejsa.

Filmen jeg leder efter så jeg for ca. 15 år siden, den handler om en
dreng som er rigtig god til at spille et arcadespil på den lokal
grill.

Fordi han er så god kommer der et rumvæsen som er i krig med nogle
andre rumvæsner og siger at de har brug for hans hjælp.

Så ser man så at han kommer med ud i rummet, og han hjælper dem med at
vinde, fordi han er så god til at flyve deres starfigters.

Håber der er nogle der kan hjælpe

Fra : -V-

Dato : 27-02-05 01:03

Ronni wrote:
> [...]
>
> Så ser man så at han kommer med ud i rummet, og han hjælper dem med at
> vinde, fordi han er så god til at flyve deres starfigters.

'The Last Starfighter'.
http://www.imdb.com/title/tt0087597/

En ørkenvandring, hvis det ikke lige havde været for den kønne kæreste.

-V-

Fra : John Hinge

Dato : 27-02-05 12:11

On 27 feb 2005 -V- was heard to say:

> 'The Last Starfighter'.
> En ørkenvandring, hvis det ikke lige havde været for den kønne
> kæreste.

Ahhh... Hvis man tager nørdgenet i brug, så er det jo en slags
klassiker. Den satte helt nye standarder af en slags for brug af
CGI i en spillefilm.
Deathblossom.. yay

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 27-02-05 12:52

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> Ahhh... Hvis man tager nørdgenet i brug, så er det jo en slags
> klassiker. Den satte helt nye standarder af en slags for brug af

Hørt! Den film betød meget i min tidlige ungdom. Jeg og alle jeg kendte var
vilde med den (og andre "tøsede" sci-fi-film som f.eks. "E.T.", "Explorers"
og "Batteries Not Included").
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Ronni

Dato : 27-02-05 12:25

Det var jo det den hed! :)
Tusin tak for hjælpen :) :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-05 16:52

> 'The Last Starfighter'.
> http://www.imdb.com/title/tt0087597/
>
> En ørkenvandring, hvis det ikke lige havde været for den kønne
> kæreste.

Og alle Special Effects var lavet på computer. Det gør filmen til noget
særligt, da den jo, trods alt, er lavet i 1984.

Mark