Andet multimedie
bentjuul 3670
Opgradering af Photoshop
Fra : KNL DtP

Dato : 26-02-05 19:50

Hej.

Jeg har Photoshop 6 (OEM / Engelsk / Windows) og har besluttet at opgradere
til CS-udgaven.

Er det lige fedt om jeg køber en upgrade via Adobe.com eller hos en dansk
forhandler:

http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?prodid=18815

Her hedder den 'Upgrade PhotoShop CS v8 CD W32 (English Version)'.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-02-05 20:42

"KNL DtP" skrev:
> Jeg har Photoshop 6 (OEM / Engelsk / Windows) og har besluttet at
> opgradere
> til CS-udgaven.

Der kommer en ny udgave - efter sigende i dette kvartal - så hvorfor ikke
vente et par måneder. Ikke at jeg tror den nye udgave vil indeholde
revolutionerende forbedringer, men så er du da med helt fremme.

--
Kurt Lund

Fra : KNL DtP

Dato : 26-02-05 21:57

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Der kommer en ny udgave - efter sigende i dette kvartal - så hvorfor ikke
> vente et par måneder.

Noget du har et link til?

> Ikke at jeg tror den nye udgave vil indeholde
> revolutionerende forbedringer, men så er du da med helt fremme.

Ja, det vil da været dumt at opgradere til CS nu, når en ny er lige om
hjørnet.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-02-05 01:26

KNL DtP skrev:

> Noget du har et link til?

De sidste Photoshop-versioner er kommet med ca. 18 måneders
mellemrum, men det betyder jo ikke nødvendigvis at der er en ny
version på trapperne, selvom der går rygter om det, men jeg har
nu også en teori om, at det ikke varer så længe endda.

Et typisk tegn på at der snart sker noget er når Chris Cox går
amok med skriveriet i Adobe's forummer og det gør han faktisk
for tiden, så noget tyder på at hans programmering er overstået
for denne gang.

<http://www.thinksecret.com/news/0501adobe.html>.
Tag det med et gran salt. Ingen andre end Adobe og beta-testerne,
som har tavshedspligt, ved noget om hvad den næste version indeholder
og hvornår den udkommer.

--
Hilsen
Madsen

Fra : ha

Dato : 26-02-05 20:47

KNL DtP wrote:
> Er det lige fedt om jeg køber en upgrade via Adobe.com eller hos en
> dansk forhandler:

Umiddelbart tror jeg ikke der er nogen forskel. Mig bekendt er
en *upgrade* en full-version, hvor man programmet blot skal
sniffe til sin gamle version under installationen.
Jeg kan se et proshop.dk versionen er kr. 60,00 billigere end
hos Adobe, men du skal lige sikre dig, at det ikke er "til
download" versionen, den har Adobe nemlig til cirka samme
pris, men så får du jo nok ingen CD med programmet.

Sidste år opgraderede jeg fra 6'eren til CS. Jeg købte via
store.adobe.com og fik pakken tilsendt med post. Der var
dog tale om DK versionen.

/ha