3 Doors Down koncert i Danmark???
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 18:45

Hej,

Jeg har hørt lidt rygter om at 3 Doors Down snart skulle gæste Danmark i
marts måned.
Jeg tænker ikke på 'Rock under broen', men på en "rigitg" koncert.

Er der nogen der ved mere om det?? Har hørt et eller andet???
Der står også lidt på www.thevoice.fm, men intet om hvor og hvornår

--
Mvh.
Søren Mogensen

Skift snabela i min mail-adresse

Fra : Søren Blom

Dato : 26-02-05 22:52

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> skrev
> [...]
> Jeg tænker ikke på 'Rock under broen', men på en "rigitg" koncert.
>
> Er der nogen der ved mere om det?? Har hørt et eller andet???

Hvem siger lige at koncerten man kan vinde billetter til er i DK, det kan jo
lige så godt være i London som mange andre steder end lige i DK, men der er
nok ikke andet at gøre, end at du må lytte til Voice mandag morgen

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : nidely

Dato : 07-03-05 15:03

"Søren Blom" skrev d. 26-02-05 22:52 dette indlæg :
> [...]
der er
> nok ikke andet at gøre, end at du må lytte til Voice mandag morgen

hvis du læser inde på the voice står der at koncerten holdes i vega.. så
det kan ikke være at den holdes i london! men jeg checker op på det med
koncerten ret tit, så skal nok skrive hvis jeg finder ud af mere..
-nidely

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 07-03-05 22:53

"nidely" <nidely.news@kandu.dk> skrev i

> [...]
> det kan ikke være at den holdes i london! men jeg checker op på det med
> koncerten ret tit, så skal nok skrive hvis jeg finder ud af mere..

Den 26. Februar hvor jeg skrev mit indlæg stod der ikke noget om Vega på
Voice´s site, der stod bare at de fortalte mere næste morgen.