STEAM via STOFA
Fra : Torben B. Abilgaard

Dato : 26-02-05 18:33

Min nabo muler over at han ikke kan oprette forbindelse til STEAM, så han
kan oprette en steamaccount.

Er der én herinde, der spiller counterstrike via stofa, som kan beskrive
hvilke problemer, der kan være med det, og hvordan jeg løser det?

På forhånd tak/Torben

Fra : NFL

Dato : 27-02-05 01:43

"Torben B. Abilgaard" <toa(fjerndette)@bt.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der én herinde, der spiller counterstrike via stofa, som kan beskrive
> hvilke problemer, der kan være med det, og hvordan jeg løser det?

Ja, det gør jeg. Faktisk er jeg overrasket over, hvor godt det egentlig
kører. Dog glæder jeg mig til at få min Adsl linje igen, som trods alt kører
bedre. Og jeg har slet ikke erfaret, at der skulle være nogle problemer med
steam og stofa. Tror du ikke, det kan være hans windows firewall? Hos mig
har steam virket uden at jeg skulle foretage mig noget på
stofa-linjen/udstyret.

> På forhånd tak/Torben

Nic

Fra : Torben B. Abilgaard

Dato : 28-02-05 20:15

scripsit "NFL" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> steam og stofa. Tror du ikke, det kan være hans windows firewall? Hos mig
> har steam virket uden at jeg skulle foretage mig noget på

Er det noget med at stofa-flexrate-brugere ligger og putter sig bag en
proxy-server?

I givet fald kan man vel pille den af, når man skal lege?

vh/Torben

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 27-02-05 04:16

Torben B. Abilgaard wrote:
> [...]
>
> Er der én herinde, der spiller counterstrike via stofa, som kan beskrive
> hvilke problemer, der kan være med det, og hvordan jeg løser det?

Han har ikke været så uheldig at prøve at lave en account Fredag? da
steam netværket var lidt belastet den dag pga. en større steam update
til hl2, CSS of DM2. Ved bare min kæreste havde problmer med at få
updaten, hvor jeg var heldig at få den om natten. Derudover, havde folk
der har servers også problemer med at få updatsene ned den dag. Så hvis
det er derfor skal han nok prøve igen.

Hygge

AngelFire *KUK*