Søger film tittel
Fra : BPC

Dato : 26-02-05 17:15

Hejsa..

Søger tittelen på en fil,. det er amerikansk action film, den handler om en
kvinde der er en god tyv. men som på en eller anden måde, kommer sammen med
nogle andre. og skal lave et kup i en bank. det er et ret avanseret kup. og
kræver meget teknoloki, og selvfølgelig er en af tyvene jo ude på at smutte
med hele fangsten. så sker det en helt masse. de kommer bla til et hjem,
hvor de får sluppet en tiger løs, som så er efter en af tyvene. det hele
slutter med at kvinden og en af tyvene, som hun hvist nok er brændt var på,
smutter med pengene i en flyver..

Håber i kan hjælpe med en tittel.

Mvh Brian

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-02-05 20:36

"BPC" <salg@bp-computersREMOVE.dk> wrote in message
> [...]
> det hele slutter med at kvinden og en af tyvene, som hun hvist nok er
> brændt var på, smutter med pengene i en flyver..

Det er vel ikke, den forfærdelige Oceans Eleven med George Clooney og Julia
Roberts?

Mvh. Martin

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-02-05 20:53

> Det er vel ikke, den forfærdelige Oceans Eleven med George Clooney og
> Julia Roberts?
>
> Mvh. Martin

Jeg tror fyren/tyven hun bliver varm på spilles af Val Kilmer, men kan
desværre ikke huske titlen.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 26-02-05 21:16

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message

> Jeg tror fyren/tyven hun bliver varm på spilles af Val Kilmer, men kan
> desværre ikke huske titlen.

The Saint?

Mvh. Martin

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-02-05 21:45

> The Saint?
>
> Mvh. Martin

Nej, der har Val Kilmer jo hovedrollen. I filmen jeg tænker på er han kun
hovedpersonens flamme.
Kan ikke huske historien så godt.
Hun er prof. tyv, men vil vist nok holde op. Men nogen kidnapper hendes barn
og hun bliver tvunget til at skulle arbejde sammen med andre tyve
(deriblandt Val Kilmer).
Val Kilmer og hende bliver så forelsket og på en måde (jeg har glemt) vinder
de over de onde o.s.v.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-02-05 21:45

No Humor Man havde svaret: "The Real McCoy"

Fra : BPC

Dato : 26-02-05 20:58

Det ved jeg ikke.. siger mig ikke lige noget, men vil da lige prøve at se
den, så skal jeg svare på om det kunne være den.

Mvh Brian

Fra : Maria de Francis

Dato : 26-02-05 20:45

"BPC" <salg@bp-computersREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hele slutter med at kvinden og en af tyvene, som hun hvist nok er
> brændt var på, smutter med pengene i en flyver..

Det lyder lidt som "The Getaway", der åbenbart også er lavet i en ældre
version end den de nævner på IMDB.
http://www.imdb.com/title/tt0109890/

Mvh Maria

Fra : No Humor Man

Dato : 26-02-05 21:21

BPC wrote:
> [...]
> slutter med at kvinden og en af tyvene, som hun hvist nok er brændt var på,

Kan det være "The Real McCoy" med Kim Bassinger og Val Kilmer?
http://www.imdb.com/title/tt0107927/

Kan ikke lige huske om den hed mestertyven på dansk.

Fra : BPC

Dato : 27-02-05 00:23

THE REAL MCCOY var svaret.. jeg takker mange gange for jeres indsats...

Mvh Brian

Fra : Maria de Francis

Dato : 27-02-05 04:30

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det være "The Real McCoy" med Kim Bassinger og Val Kilmer?
> http://www.imdb.com/title/tt0107927/

LOL
Det er da også rigtigt, det er jo den. Jeg kunne huske at det var med Kim
Bassinger og at hun hed McCoy i den.
Mvh Maria

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-02-05 00:05

No Humor Man wrote:
> Kan det være "The Real McCoy" med Kim Bassinger og Val Kilmer?
> http://www.imdb.com/title/tt0107927/
>
> Kan ikke lige huske om den hed mestertyven på dansk.

Har Kim Bassinger ikke hovedrollen i både "The Getaway" og
"The Real McCoy"?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Maria de Francis

Dato : 28-02-05 11:17

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Har Kim Bassinger ikke hovedrollen i både "The Getaway" og "The Real
> McCoy"?

Jo, det har hun. Det var derfor jeg troede det var den film i første omgang.
Men detaljerne passer selvfølgelig på "The Real McCoy".

Mvh Maria

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-02-05 12:14

Hej!

Maria de Francis wrote:

> "Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Jo, det har hun. Det var derfor jeg troede det var den film i første omgang.
> Men detaljerne passer selvfølgelig på "The Real McCoy".

Well, i remaken ja. Den originale er med Ali MacGraw.

Begge er iøvrigt se-værdige (kvinderne såvel som filmene :))

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Maria de Francis

Dato : 28-02-05 16:09

> Hej!

> Well, i remaken ja. Den originale er med Ali MacGraw.

Ja, det er rigtigt, det så jeg egentligt godt på IMDB (er din ven Den
har jeg så ikke set.

> Begge er iøvrigt se-værdige (kvinderne såvel som filmene :))

LOL.... ja, som man behager (kvinderne altså)

Mvh Maria