Racing film
Fra : Blaster

Dato : 26-02-05 14:52

Hej

Jeg så noget om en film et sted, hvor der var optaget en del scener fra Le
Man 2004 hvor de havde fået lav at have 2 biler med. Nogle der kan huske
hvad den film hedder ??

Fra : flemsus

Dato : 26-02-05 15:19

Blaster wrote:
> [...]
>
> Jeg så noget om en film et sted, hvor der var optaget en del scener
> fra Le Man 2004 hvor de havde fået lav at have 2 biler med. Nogle der

Mener det var 2002 eller der omkring. Hvis det altså er den hedder den:
24 Hours - Michel Vaillant.
En af mine venner har set den og siger at den er rigtig ringe.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Blaster

Dato : 26-02-05 17:55

Ja det var den, jeg har også hørt den skulle være rigtig slem, men havde
nogle udmærket racing scener ?

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 26-02-05 19:04

"Blaster" <blaster25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja det var den, jeg har også hørt den skulle være rigtig slem, men havde
> nogle udmærket racing scener ?

Filmen er ikke noget mesterværk, men ganske underholdende, hvis man kender
tegneserien, der ligger til grund. Hvis man er til realistisk motorsport, så
er den ikke værd at snakke om