ang. tekst opstår ud i det fri!
Fra : Alexia

Dato : 26-02-05 14:26

hey NG.

På min hjemmeside under menu'ener der et punkt der ikke skal være der.. det
der hedder "Takt"
http://sekten.users.whitehat.dk/test/index.php
Ved ikke hvorfor. Hvis man kigger i koden står det punkt der ikke.
Problemet opstår kun når man ser siden i IE og ikke i firefox

Nogen der ved hvordan jeg få det fjernet?

Mvh. Thomas

Fra : Leonard

Dato : 26-02-05 14:57

"Alexia" <AlexiaFJERNDETTE@SLETDETTEstorring.dk> wrote:

>Nogen der ved hvordan jeg få det fjernet?

Og mit første svar var så helt hen i skoven, jeg havde vist ikke lige
fået opdateret ordentligt.

Men det skyldes at du har samme width på #menu og #menu a og det er
der åbenbart ikke plads til.
Løsningen er enten at ændre width på a til noget mindre fx 130.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/