Hvad er titlen?
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-02-05 11:17

Leder efter et spil jeg har set klip fra, men kan ikke huske titlen. Skulle
være rimelig nyt.

Man skal vist skabe en superheltegruppe, hvor man selv kan bestemme hvordan
de skal se ud, hvilke superkræfter de har o.s.v.
Så skal man smadre forskellige monstre og bosser (vist på strategisk vis)
Nogen som ved hvad spillet hedder?

Fra : Anders Ecklon

Dato : 26-02-05 11:38

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> de skal se ud, hvilke superkræfter de har o.s.v.
> Så skal man smadre forskellige monstre og bosser (vist på strategisk vis)

Freedom Force vs The Third Reich?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-02-05 11:49

> Freedom Force vs The Third Reich?

Synes ikke det lyder så bekendt... Man lad mig søge på det (søger på google)

Ja jeg tror sgu det er det.

Men hvis der er andre forslag så vil jeg meget gerne høre dem.

Fra : Anders Ecklon

Dato : 26-02-05 12:12

Søren Kjeldsen wrote:

> Synes ikke det lyder så bekendt... Man lad mig søge på det (søger på google)
>
> Ja jeg tror sgu det er det.
>
> Men hvis der er andre forslag så vil jeg meget gerne høre dem.

Kan selfølgelig også være: City of Heroes

Men det er knap så nyt

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-03-05 18:00

> Kan selfølgelig også være: City of Heroes
>
> Men det er knap så nyt

Hva' satan?!!!
Det er vel ikke et MMORP???