Newsreader
Fra : Michael Hansen

Dato : 26-02-05 09:31

Hej gruppe

Kan nogen herinde anbefale mig en newsreader? Det jeg har brug for er en
newsreader, der kan gemme grupperne lokalt på min computer - hvor jeg så
kan tage backup og evt. indlæse det igen ved crash.

Jeg har tidligere brugt Netscape, som jeg har været meget glad for, men
jeg har aldrig forstået at lave backup af netop mine newsgroups og den
var jo så "flink" bare at slette alt det gamle, da jeg skiftede fra
tele-dk's news-server til tele2s.

Findes der i øvrigt nogle news-udbydere, som har indlæg fra newsgroups
længere tilbage en 2-3 år? Og hvor man kan hente dem i en newsreader og
gemme dem lokalt?

Mvh
Michael