Graphic converter til forårsrengøringen
Fra : Henrik Enslev

Dato : 26-02-05 02:16

Hej

På grund af uvane med lige at kopiere mappen med de gamle dokumenter
over på ny computer, og denne procedure gentaget nogle gange over årene,
sidder jeg med en slet stor mængde dubbletter af alskins gammelt lort.

Og så var det, at det sagde dæmre dæmre oppe i krydren: Graphic
Converter kan jo sammenligne dokumenter. Så det er bare huhej over
stepperne og slette slette.

Jeg har lige haft åbnet Disk Order, men jeg syns ikke det kunne noget GC
ikke kan nemmere.

Om så Mogens Thyregod glædes ved programmets alsidighed eller kvies ved
at "hans" program bruges som støvsuger det kan man ikke vide, men godt
er det.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Erik Richard

Dato : 26-02-05 02:24

Hej Henrik

Jeg kan ikke være andet end 110% enig med dig! GC var det første
shareware program overhovedet (næsten da), jeg købte. - Jeg har været
med lige siden retail version 1.0...

Godt, vi har 'Monse' til at lave danske versioner af nogle af de bedste
ting, - først til klassisk OS og nu også til X.

Så jeg vil overføre vores Nisus valgsprog til Mogens - "Keep the good
work going strong!"

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net> <kmldenmarkNOSPAM@stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Christian Bech

Dato : 28-02-05 09:02

In article <1gskir3.d5ynidi7sb2aN%no@spam.nix>,
no@spam.nix (Henrik Enslev) wrote:

> Og så var det, at det sagde dæmre dæmre oppe i krydren: Graphic
> Converter kan jo sammenligne dokumenter. Så det er bare huhej over
> stepperne og slette slette.

Hvordan gør den det? Og kan den gære det ved andet end billeder?

Fra : Henrik Enslev

Dato : 28-02-05 09:44

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Hvordan gør den det? Og kan den gære det ved andet end billeder?

Ja du vælger en mappe og vælger "find dubbletter". Så skal man jo selv
slette dem der skal slettes. Virker bedst med "hurtigere valg".

Så vidt jeg har fundet ud af, kræver det dog, at de dokumenter der skal
sammenlignes ligger i den samme mappe når man søger.

Det kunne selvfølgelifgt være smart at have et program, der kan søge i
to mapper

Fra : Christian Bech

Dato : 28-02-05 13:10

In article <1gsotkr.16piotlo0nllmN%no@spam.nix>,
no@spam.nix (Henrik Enslev) wrote:

> Ja du vælger en mappe og vælger "find dubbletter". Så skal man jo selv
> slette dem der skal slettes. Virker bedst med "hurtigere valg".

Jeg kan overhovedet ikkke finde den funktion? Hvor ligger den?

> Så vidt jeg har fundet ud af, kræver det dog, at de dokumenter der skal
> sammenlignes ligger i den samme mappe når man søger.

Hvis den kan klare undermapper går det nok.

> Det kunne selvfølgelifgt være smart at have et program, der kan søge i
> to mapper

Så skal du have fat i Filebuddy.

Fra : Henrik Enslev

Dato : 28-02-05 13:31

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg kan overhovedet ikkke finde den funktion? Hvor ligger den?

OS 10.3, GC 5.5
Vælg en mappe i browser.
Rediger-menuen
Find dubbletter

> Hvis den kan klare undermapper går det nok.

Ja det er ikke noget problem

Fra : Christian Bech

Dato : 28-02-05 13:55

In article <1gsp43l.k08zyb1lkw56eN%no@spam.nix>,
no@spam.nix (Henrik Enslev) wrote:

> OS 10.3, GC 5.5
> Vælg en mappe i browser.
> Rediger-menuen
> Find dubbletter

Ahh, det hjalp at hente 5.5. Tak for hjælpen.