Fedt gensyn på TCM: Bullitt
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 25-02-05 23:38

Så lige Bullitt med Steve McQueen på TCM her til aften.
Havde helt glemt hvor fed at biljagten i den er, ikke det
ekstremt overgejlede noget man ellers ser idag, og så motorlydende
på både Pontiac'en og Steve's Mustang, det var dælme guf for ørerne
og ikke de computer generede motorlyd man ellers hører idag.
Her er det den rå motorlyd man hører.
Der kan man være glad for sin DVD optager, for den er bestemt blevet
optaget til senere brug.

Sejersen.

Fra : Esben

Dato : 26-02-05 00:08

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> og så motorlydende
> på både Pontiac'en

Er det ikke en Dodge Charger?

--
Esben

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 26-02-05 15:07

"Esben" <esben@gruf.LAND> wrote in news:389pecF5la1rqU1@individual.net:

> "Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Er det ikke en Dodge Charger?
>
> --
> Esben

Synnes bare der stod Pontiac på et tidspunkt foran på kølergitret.
Men efter en lille googling fandt jeg også ud af at det må være en
Dodge Charger.
Fandt nemlig lige et billede der ligner bilen i filmen på en prik:
www.home.no/scroll89/Dodge%20Charger.JPG
Hvor de ikke har smidt en masse gøjl på den for at få en allerede sej bil
til at se "mere sej" ud.

Sejersen.

Fra : Søren Rohde

Dato : 27-02-05 11:54

> [...]
> Dodge Charger.
> Fandt nemlig lige et billede der ligner bilen i filmen på en prik:

Ja den er dælme ond.

/ Rohde