BT til terminalen?
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 25-02-05 21:00

Nogen, der kender en bittorrent klient, som kan bruges fra terminalen?
Jeg vil gerne kunne starte downloads remote via ssh.

/JD

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 26-02-05 08:14

Jimmy Damsgård wrote:
> Nogen, der kender en bittorrent klient, som kan bruges fra terminalen?
> Jeg vil gerne kunne starte downloads remote via ssh.

til Linux findes der flere. Mon ikke at nogle af dem kan
compiles under OSX.

JonB

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 26-02-05 08:19

Jimmy Damsgård wrote:
> Nogen, der kender en bittorrent klient, som kan bruges fra terminalen?
> Jeg vil gerne kunne starte downloads remote via ssh.
>
> /JD

Den oprindelige, originale bittorrent-klient til Mac OSX kan, så vidt
jeg husker.

--Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-02-05 16:19

Jimmy Damsgård <xxx@xxx.dk> wrote:

> Nogen, der kender en bittorrent klient, som kan bruges fra terminalen?
> Jeg vil gerne kunne starte downloads remote via ssh.

Den officile findes som CLI program, koden til den kan hentes, patches
kopileres og installeres med fink - den er muligvis i unstable, dvs at
du skal sætte din fink op tilat kunne hente fra unstable.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 27-02-05 19:21

> Den officile findes som CLI program, koden til den kan hentes, patches
> kopileres og installeres med fink - den er muligvis i unstable, dvs at
> du skal sætte din fink op tilat kunne hente fra unstable.

Lyder som løsningen.

Her du et par links til nødvendige filer og relevante vejledninger?

/JD

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-03-05 21:35

> Lyder som løsningen.
>
> Her du et par links til nødvendige filer og relevante vejledninger?

<http://fink.sourceforge.net> hent fink pakkken installer den

åben en terminal og skriv:

sudo emacs /sw/etc/fink.conf

afslut med return

Rediger filen så fink kan hente sovs fra unstable - gem derefter filen
ved at taste ctrl+c+x.

derefter skriver du følgende i en terminal:

fink install bittorrent

afslut med return

Ovennævnte kræver, at du har xcode og dermed en compiler installeret.
Jeg mener ikke at bittorent klienten er i stable eller findes som binær
pakke

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-02-05 19:51

In dk.edb.mac, Jimmy Damsgård <xxx@xxx.dk> wrote:

> Nogen, der kender en bittorrent klient, som kan bruges fra terminalen?
> Jeg vil gerne kunne starte downloads remote via ssh.

Med darwinports[1] får du tilsyneladende også en CLI-client:

[19:49] voss@zaphod > port search torrent
bittorrent net/bittorrent 3.4.2 peer-to-peer tool for
distributing files
createtorrent sysutils/createtorrent 1.0.0 command line
utility to create BitTorrent files

[1] <http://darwinports.opendarwin.org/>

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

You moved your mouse. Windows needs to be restarted in order for the
changes to take effect. Do you want to restart your computer now?